آغاز مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی مازندران
کد خبر: 3970244
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

آغاز مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی مازندران

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از آغاز مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقه مجازی دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز در استان از امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

آغاز مسابقات مجازی  قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقه مجازی دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز با مشارکت 4 هزار دانش‌آموز آغاز شد.

وی افزود: این بزرگترین رویداد قرآنی در استان است که در دو بخش آوایی و پژوهشی به میزبانی دارالقرآن امام خمینی(ره) ناحیه یک ساری و صاحب‌الزمان محمودآباد برگزار می‌شود.

تنها با بیان اینکه این مسابقه در بستر برنامه شاد و در ۱۴ رشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش آوایی این دوره از مسابقه شامل قرائت، تحقیق و ترتیل، حفظ کل، حفظ اجزای ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ عمومی قرآن و «مداحی  و اذان» ویژه آقایان است.

تنها تصریح کرد: در بخش پژوهشی نیز دانش‌آموزان در رشته‌های تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوشتن انشاء درباره نماز و احکام نماز با هم به رقابت می‌پردازند.

این فعال قرآنی گفت: نفر‌های برتر این مسابقه به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که احتمال می‌رود در اواخر تیرماه یا اوایل مردادماه سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام
captcha