نقش‌آفرینی جبهه مقاومت؛ نوید‌بخش پیروزی نزدیک قدس
کد خبر: 3969718
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

نقش‌آفرینی جبهه مقاومت؛ نوید‌بخش پیروزی نزدیک قدس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ناامنی و مشکلات اقتصادی در رژیم صهیونیستی و عقب‌نشینی آمریکا از منطقه غرب آسیا نشان از افول مستکبران دارد، گفت: از طرفی نقش‌آفرنی و قدرت‌نمایی جبهه مقاومت نیز نویدبخش پیروزی قدس در آینده نزدیک است.

نقش‌آفرینی جبهه مقاومت؛ نوید‌بخش پیروزی نزدیک قدسحجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند و دلیل این نام‌گذاری این است که مسئله قدس متعلق به همه جهان اسلام بوده و همه مردم و حاکمان موظف‌اند از پاره تن اسلام محافظت کنند.

وی با اشاره به اینکه قدس بسیاری از مقدسات دینی و اعتقادی همه ادیان به خصوص اسلام را در خود جای داده است، اظهار کرد: فلسطین اشغالی قبور پیامبران، مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان، مهد تمدنی جهان اسلام و منطقه غرب آسیا را در خود جای داده است. روز قدس محور مبارزه با ظالمان و حمایت از مستضعفان است و این حمایت روزی خود را در بولیوی، یمن، سوریه و عراق نشان می‌دهد و روزی در غزه آشکار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هر کجا ظلمی هست مظلومی هم هست و هر کجا مظلومی وجود دارد، ظالمی نیز بوده است، ادامه داد: این یک دستور الهی است که در مقابل ظالم باید ایستاد و از حقوق مظلوم دفاع کرد و این موضوع علاوه بر اینکه امر اسلامی است، امری انسانی و بشری محسوب می‌شود. خانه‌های عده زیادی غصب و از سرزمین خود رانده شدند و در اردوگاه‌های اطراف غزه زندگی می‌کنند و روز جهانی قدس ایجاد شده تا تفکر حمایت جهان اسلام از مظلومان قوت گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه موضوع کرونا همه جهان را درگیر خود کرده و راهپیمایی روز قدس را نیز تحت شعاع قرار داده است، تصریح کرد: با این وجود نفرت از رژیم صهیونیستی نه تنها کم نشده بلکه عمق بیشتری یافته است. به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم محدودیت‌هایی در مراسم دینی، ملی و فراملی ایجاد شده اما کرونا نمی‌تواند قلب‌ها و انزجار از مستکبران را تغییر دهد.

وی یادآور شد: رژیم جعلی اسرائیل که روزی ادعای حاکمیت نیل تا فرات را داشت اما امروز می‌بینیم که پس از 73 سال اشغالگری، خلأ سیاسی، حوادث امنیتی و مشکلات اقتصادی فراوانی در این رژیم جعلی خود را نشان می‌دهد که نشان از افول آن دارد. بررسی تحولات منطقه و جهان نشان می‌دهد آمریکا که بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است، از منطقه خاورمیانه عقب‌نشینی و نیروهای خود را از افغانستان و عراق خارج می‌کند و حمایت خود از عربستان را کاهش داده و این موضوع ضعف مستکبران و حامیان آن را به اثبات می‌رساند.

بیگدلی با اشاره به اینکه «آزادی قدس نزدیک است» شعار امسال روز قدس انتخاب شده، بیان کرد: از طرفی انصارالله نیز نیروی فوق‌العاده‌ای پیدا کرده و عربستان توان مقابله با آن را ندارد به‌طوری که روزی عربستان می‌خواست بشار اسد به‌عنوان محور مقاومت در سوریه را از میان بردارد اما امروز در برابر آن‌ها تسلیم شده و قصد مصالحه و بازگشایی سفارت خود در این کشورها را دارند.

وی افزود: امروز پارامترهای امنیتی حماس و قدرت جبهه مقاومت تقویت شده است و ناامنی در داخل رژیم صهنوسیت با اصابت موشک‌ها نزدیک پایگاه‌های آن و نقش‌آفرینی جبهه مقاومت از درون و بیرون فلسطین، جرئت مقابله و تضعیف نیروهایی مانند حزب‌الله را برای رژیم کودک‌کش اسرائیل ربوده است و نشان می‌دهد پیروزی قدس نزدیک است.

انتهای پیام
captcha