مجاهدات‌ فلسطینی‌ها و پایداری جمهوری اسلامی؛ شکست آمریکا را رقم می‌زند
کد خبر: 3969662
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

مجاهدات‌ فلسطینی‌ها و پایداری جمهوری اسلامی؛ شکست آمریکا را رقم می‌زند

یکی از جوانان فعال عرصه مقاومت اسلامی با بیان اینکه اراده الهی بر پیروزی انقلاب ملت فلسطین رقم خورده است، گفت: با پایداری برادران مجاهد در جهان، شکست آمریکا و اسرائیل قطعی است.

مجاهدات‌ فلسطینی‌ها و پایداری جمهوری اسلامی؛ شکست آمریکا را رقم می‌زندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد سهلی، مسئول دانشجویان فلسطینی  و یکی از جوانان فعال عرصه مقاومت اسلامی در همایش بین‌المللی شکست شیطان بزرگ؛ از صحرای طبس تا سرزمین قدس شریف اظهار کرد: دو مسئله‌ بسیار حائز اهمیت برای آزادی قدس است که نکته اول در مورد بزرگی کار برادران ما در ایران در مقابله با آمریکا و توجه به امداد الهی  در شکست  عملیات آمریکایی‌ها در صحرای طبس است.

این  جوان فلسطینی افزود: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران در روند این عملیات از جانب خدا یاری شدند و به آنها امداد رسید، این نصرت الهی و یاری خداوند برای برادران ما در ایران به خاطر ایمان دلی آنها به رهبری خود؛ امام خمینی(ره) بود.

وی گفت: نکته دوم در رابطه با عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن واقعی دین و اسلام و بشریت یعنی همان رژیم صهیونیستی است که در واقع کودک شیطان بزرگ؛ آمریکا است و همانطور که وقایع شکست  نیروی مخصوص و ویژه یگان آمریکایی دلتا، در صحرای طبس را می‌دانید، می‌توانیم بگوییم خدا خواسته تا چنگال‌های عقاب در این عملیات بشکند که همین مسئله سبب می‌شود که امام خمینی بگوید که خداوند با این طوفان  از جمهوری اسلامی و انقلاب حمایت و یاری کرده است.

وی ادامه داد:  این امر برای آمریکا یک شکست بزرگ محسوب می‌شد که از این مطلب باید نکته دوم را برداشت که به این روزها مربوط است.

این جوان فلسطینی گفت: رسانه‌ها از عادی‌سازی روابط برخی کشورهای مرتجع منطقه با اسراییل سخن می‌گویند و فکر می‌کنند، مقاومت مردم فلسطین تضعیف شده است؛ در صورتی که  وقتی که به قضیه صحرای طبس نگاه می‌کنیم می‌بینیم که بزرگی حق و انقلاب بسیار قوی تر از طرف مقابل بوده است و برطبق آیات قرآن که وعده صادق است؛ تعدادی کمی بر گروه بزرگی با اذن خدا غلبه می‌کنند.

وی افزود: به همه کسانی که متاسفانه تن به عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با دشمن اسلام می‌دهند باید بگویم این‌ها فکر می‌کنند با این مسئله به قدرت می‌رسند، قضیه فلسطین را تضعیف خواهند کرد و به اهداف خود خواهند رسید، اما باید بدانند ما قوی هستیم، ما پایداری و ایستادگی می‌کنیم.

وی بیان کرد: امداد الهی با ماست، همچنان که در شکست عملیات آمریکا در صحرای طبس، خدا به یاری انقلاب اسلامی رسید، اکنون نیز اراده الهی بر پیروزی انقلاب ملت فلسطین رقم خورده است.

سهلی تصریح کرد: پایداری برادران مجاهد ما که در هر خیزش و جنگی خون آنها به زمین ریخته می‌شود و پایداری برادران ما در انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و پایداری رهبران ما ابوعطا، شهید عباد مقنیه و رهبران دیگر که در قلب و یاد ما همواره حضور دارند، نخواهد گذاشت دشمن پیروز شود؛ همچنین ما هیچ وقت برادران زندانی خود در زندان‌های رژیم را از یاد نمی‌بریم و از خداوند آزادی را طلب می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha