۱۳۵۳ مددجوی مازندرانی روانه خانه بخت شدند
کد خبر: 3969297
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
در سال گذشته؛

۱۳۵۳ مددجوی مازندرانی روانه خانه بخت شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، گفت: در سال گذشته یک‌هزار و ۳۵۳ مددجوی تحت حمایت روانه خانه بخت شدند.

۱۳۵۳ مددجوی مازندرانی روانه خانه بخت شدندبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه با بیان اینکه ارائه خدمات جهیزیه به مددجویان یکی از برنامه این نهاد است، اظهار کرد: در سال گذشته  ۱۳ میلیارد تومان برای تهیه یکهزار و 353 جهیزیه برای نیازمندان، هزینه شد.

وی با بیان اینکه خیران در اهدا جهیزیه به مددجویان نقش مؤثری داشتند، افزود: اهدا جهیزیه با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه(س)، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد مازندران در قالب رزمایش کمک مؤمنانه انجام شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: با هدف کمک به ازدواج آسان مددجویان ۴۰ قلم کالای اساسی و لوازم زندگی برای انتخاب آن‌ها، در سایت کمیته امداد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۳۶۴ نوعروس تحت حمایت نیز در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند، تصریح کرد: کمک‌های خیران، موسسات خیریه، مشارکت مسئولان استانی و شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری و مردم نوعدوست استان همواره با کمیته امداد در خدمت‌رسانی به نیازمندان موثر است.

عمادی در پایان گفت: در مازندران ۸۰ هزار و ۷۸۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha