آزادی 35 زندانی با کمک خیرین فردیس
کد خبر: 3968337
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

آزادی 35 زندانی با کمک خیرین فردیس

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: از ابتدای سال تاکنون 35 زندانی با کمک خیرین این شهرستان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی 35 زندانی با کمک خیرین فردیس

حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آزادی ۱۵۵ زندانی با کمک خیرین در سال ۹۹ خبر داد و گفت: امسال نیز تاکنون ۳۵ زندانی از همین طریق آزاد شده‌اند.

وی در خصوص برگزاری جشن گلریزان رمضان در این شهرستان گفت: این جشن با هدف آزادسازی زندانیان انجمن حمایت زندان فردیس و ستاد دیه استان در محوطه دادگستری فردیس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشن بیش از چهار میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان فردیس با کمک خیرین جمع‌آوری شد، تشریح کرد: برخی از خیرین هم در جشن حضور نداشتند که آن‌ها هم به‌صورت غیرحضوری حدود یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کردند.

ناصرخاکی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ حدود ۲۵ میلیارد ریال بابت آزادی ۱۵۵ نفر پرداخت شد، بیان کرد: در این راستا ۳۱۰ خانواده زندانی تحت پوشش قرار گرفتند و هم‌اکنون نیز مبلغ ۵۰ هزار تومان بابت هر عضو خانواده زندانی به‌صورت مستمری پرداخت می‌شود.

وی دیگر اقدامات انجمن در سال ۹۹ را تهیه و اهدای جهیزیه به تعداد ۱۰ سری، تهیه ۵۰ دستگاه گوشی هوشمند برای فرزندان زندانیان بازمانده از تحصیل و پرداخت یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان برشمرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان فردیس با تأکید بر اینکه انجمن حمایت از زندانیان فردیس همه روزه در ساعات اداری آماده ارائه خدمات به خانواده زندانیان است، تأکید کرد: در این مجموعه مشاوره‌های آموزشی و بهداشتی و معاضدت قضایی به اعضای خانواده زندانیان ارائه می‌شود.

دادستان فردیس همچنین از آزادی ۳۵ نفر از ابتدای سال به همت انجمن حمایت از زندانیان فردیس خبر داد و متذکر شد: مبلغ نقدی این کمک‌ها که منجر به آزادسازی زندانیان شده بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال است.

انتهای پیام
captcha