اجرای پویش «ضیافت همدلی» در مازندران
کد خبر: 3965996
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

اجرای پویش «ضیافت همدلی» در مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از اجرای پویش «ضیافت همدلی» ماه رمضان در بهزیستی این استان خبر داد.

اجرای پویش ضیافت همدلی در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران، گفت: پویش ضیافت همدلی با هدف کمک و خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش و با محوریت همدلی مردم، مؤسسات خیریه و سازمان بهزیستی و با حفظ کرامت انسانی اجرا می‌شود.

وی به نقش مؤسسات خیریه در اجرای پویش همدلی اشاره کرد و افزود: پویش ضیافت همدلی با هدف جلب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای بهبود و ارتقا سطح زندگی مددجویان و بهره‌مندی از ظرفیت مشارکتی مؤسسات خیریه از ابتدای ماه مبارک رمضان با مشارکت مؤسسات خیریه در سطح استان در حال اجرا است.

گوهردهی محور‌های فعالیت پویش همدلی را کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم، تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تأمین اقلام جهیزیه و ازدواج و سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت پوشش برشمرد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در قالب کمک‌های مومنانه و شیوع ویروس کرونا و لزوم کمک به همنوعان و نیازمندان، مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای تحویل به نیازمندان به موسسات خیریه دارای مجوز از بهزیستی و یا اداره بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان اعطا کنند.

مدیرکل بهزیستی مازندران اظهار کرد: خیرین استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را علاوه بر موسسات خیریه تحت پوشش به شماره شبای IR۷۸۰۱۰۰۰۰۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ و شماره حساب ۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ با شناسه واریز ۳۶۹۰۳۴۵۵۳۱۳۱۵۵۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۲ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مازندران واریز کنند.

انتهای پیام
captcha