برگزاری پویش مجازی قرآن مددجویان کمیته امداد در مازندران
کد خبر: 3965592
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

برگزاری پویش مجازی قرآن مددجویان کمیته امداد در مازندران

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از برگزاری پویش بزرگ مجازی قرآن برای مددجویان مازندرانی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری پویش مجازی قرآنی مددجویان کمیته امداد در مازندرانمیثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: اولین و بزرگترین پویش قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان به نیابت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در کانون فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت کمیته امداد مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: این پویش با شعار مساجد تعطیل نیست، دل‌های ما خانه‌های خداست، در کانون فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: در این پویش دوره‌هایی همچون برگزاری کلاس‌های اذان و مداحی ویژه پسران، قرائت روخوانی و حفظ قرآن کریم برای مددجویان تحت حمایت برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: کلاس قرائت روخوانی قرآن کریم ویژه بانوان و نوجوانان و حفظ روخوانی قرآن برای کودکان نیز از جمله برنامه‌های این پویش است.

معافی با بیان اینکه برگزاری کلاس فهم قرآن سوره مبارکه حمد، تداوم کلاس قرائت و حفظ و ترتیل و اذان قرآن کریم برای مددجویان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در سال جاری است، اظهار کرد: افراد شرکت‌کننده در این کلاس‌ها شامل پسران و نوجوانان، کودکان، بانوان و دختران تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری منحوس کرونا کمیته امداد مازندران در حوزه فرهنگی تلاش می‌کند تا برنامه‌های مختلفی را به صورت مجازی در راستای ارتقا بینش مددجویان، اجرا کند که برگزاری پویش بزرگ مجازی قرآنی، یکی از آن‌ها است.

انتهای پیام
captcha