رشد ۲۲ درصدی حامیان طرح اکرام و ایتام در قائمشهر
کد خبر: 3965341
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

رشد ۲۲ درصدی حامیان طرح اکرام و ایتام در قائمشهر

رئیس کمیته امداد قائمشهر از رشد ۲۲ درصد کمک مردم نیکوکار این شهرستان در سال گذشته در طرح اکرام ایتام خبر داد.

رشد ۲۲ درصدی کمک‌های مردم نیکوکار قائمشهر به ایتامجمال یعقوبی، رئیس کمیته امداد قائمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان سال گذشته 2 میلیارد و ۵۵۸ میلیون تومان به ایتام و محسنین تحت حمایت کمک کردند.

وی افزود: خیرین نیکوکار مبلغ 2 میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان به صورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز کرده و مبلغ ۳۱۷ میلیون تومان نیز به صورت کالا و خدمات به این افراد کمک کردند.

رئیس کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه یک‌هزار و ۶۱ نفر در راستای طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت 6 هزار و ۲۰۹ نفر از حامیان این شهرستان هستند، تصریح کرد: کمک مردم نیکوکار این شهرستان در بخش اکرام، سال گذشته با رشد ۲۲ درصدی همراه بوده است.

وی با تقدیر از مردم قائمشهر گفت: خیران می‌توانند با ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت یک یا چند کودک نیازمند را به عهده گرفته و کمک خود را به صورت مستقیم و در لحظه به حسابشان واریز کنند. که در این راستا شماره تلفن ۴۲۰۳۴۰۱۵ واحد اکرام کمیته امداد قائمشهر پاسخگوی خیران است.

یعقوبی ادامه داد: در سال ۹۹ تعداد ۱۲۸ مورد لوازم ضروری زندگی به ارزش بالغ بر ۱۰۵ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان این شهرستان از قبیل؛ یخچال، کولر، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن، پنکه و... اهدا شد.

وی افزود: بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده به منظور تأمین نیاز‌های خانواده‌های تحت حمایت نیاز به مشارکت و همراهی خیرین جهت کمک‌های مردمی می‌باشد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم.

گفتنی است، در حال حاضر ۴۹۹۴ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قائمشهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha