اهدای کمک هزینه جهیزیه به مددجویان گلوگاهی
کد خبر: 3962775
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

اهدای کمک هزینه جهیزیه به مددجویان گلوگاهی

رئیس کمیته امداد گلوگاه از اهدای کمک هزینه ازدواج به ارزش ۱۰۷ میلیون تومان به ۲۲ نفر از مددجویان نوعروسان و فرزندان ذکور در آستانه ازدواج در این شهرستان طی سال گذشته خبرداد.

اهدا کمک هزینه جهیزیه به مددجویان گلوگاهیبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی مازندران، محمدرضا یعقوبی، رئیس کمیته امداد گلوگاه، اظهار کرد: مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج  به ۲۲ نفر از نوعروسان و فرزندان ذکور  تحت پوشش که در آستانه ازدواج قرار دارند، پرداخت شد.

وی با اشاره به دغدغه‌هایی مبنی بر افزایش سن ازدواج و سختی‌های آن برای تشکیل زندگی مشترک، گفت: کمیته امداد در کنار همه فعالیت‌هایی که برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند دارد، در امر مهم ازدواج نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

یعقوبی تصریح کرد: برگزاری این گونه برنامه‌ها مانند اهدا جهیزیه به مددجویان، در شرایط آسیب‌های ناشی از کرونا برای کمک به جوانان نیازمند، بسیار لازم و ضروری است.

رئیس کمیته امداد گلوگاه افزود: این جهیزیه‌ها با هدف تبلیغ و ترویج ازداوج آسان، کمک به زوج‌هایی که توان مالی در تأمین وسایل اولیه زندگی را ندارند و کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان به زوج‌های نیازمند، اهدا شد.

یعقوبی اظهار کرد: در گلوگاه یک‌هزار و ۵۰۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha