توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز
کد خبر: 3962572
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز

همزمان با یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی البرز در ایام عید نوروز، 10 هزار بسته معیشتی و ۲۵ سری کمک‌هزینه جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع شد.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری یازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی، گفت: این مرحله از رزمایش با هدف یاری‌رسانی به نیازمندان در روزهای ابتدایی سال برگزار شد.

وی بیان کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان نظرآباد با محوریت سپاه پاسداران خدماتی چون توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و ۲۵ سری کمک‌هزینه جهیزیه به ارزش دو میلیارد و 750 میلیون تومان به نیازمندان اهدا شد.

محمدی‌فرد ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه مواسات و همدلی در استان در سال گذشته و اجرای 10 مرحله رزمایش، گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به 13دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از 250 مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت 6037997950030580 نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری هرچه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت رزمایش مواسات و همدلی کمک کنند.

انتهای پیام
captcha