۱۲ فروردین سالروز تحقق وعده الهی
کد خبر: 3961976
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

۱۲ فروردین سالروز تحقق وعده الهی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ۱۲ فروردین را نخستین روز حکومت الله و سالروز تحقق وعده حق تعالی است و مقام معظم رهبری این روز را یک مقطع تاریخی بی‌نظیر در کشور عنوان کرد.

1به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با گرامیداشت حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در رفراندوم ۱۲ فروردین‌ماه ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهیدان ایران اسلامی به ویژه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش، اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی ۱۲ فروردین هم یوم الله است و ملت بزرگ ایران در این روز استقلال و اراده سیاسی خود را به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به فرمایشان امامان انقلاب در مورد ۱۲ فروردین، افزود: ۱۲ فروردین نخستین روز حکومت الله و سالروز تحقق وعده حق تعالی است و  مقام معظم رهبری روز جمهوری اسلامی را یک مقطع تاریخی بی‌نظیر در کشور عنوان کرد.

شکریان تشکیل جمهوری اسلامی را از آرزوی انبیاء الهی دانست و تصریح کرد:  جمهوری اسلامی امانتی است که باید به دستان امام عصر(عج) برسد، کاری که امام کرد آرزوی انبیاء الهی بوده است.

وی ادامه داد: برکات جمهوری اسلامی استقلال حاکمیت دینی که وابستگی به غرب و شرق ندارد و تدوین قانون استانی بر اساس شریعت است و بر اساس پیش بینی امامان انقلاب، این انقلاب زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.

شکریان با اشاره به نقش‌آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی معادلات منطقه‌ای و حتی جهانی، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری بی‌بدیل امام خمینی(ره) و هدایت‌های بی‌نظیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با اتکاء به صبر و ایمان ملت بزرگ ایران اسلامی امروز عزتمندانه و مقتدرانه در جهان استاده است و نقش آفرینی می‌کند.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دشمنی‌های نظام سلطه در این چهار دهه انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ایران اسلامی با الگو گرفتن از گفتمان مقاومت و پایداری قیام خونین حضرت سیدالشهدا(ع) در مقابل دشمنی نظام سلطه ایستاده است و همواره پیروز همه میدان‌های مقاومت و جهاد است.

ناصرشکریان امیری با اشاره به فرا رسیدن ۱۲ فروردین و رای ملت بزرگ ایران اسلامی به جمهوری اسلامی، اظهار کرد: ایران اسلامی توانسته است در عرصه‌های مختلف دانش، علم و فن آوری، تکنولوژی‌های نوین، هسته‌ای و نانو و پزشکی و نظامی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد و قطعا با تحقق شعار سال رهبری معظم انقلاب و توجه به اقتصاد مقاومتی می‌توان از این بحران اقتصادی هم عبور کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، انتخابات را مشارکت سیاسی و قدرت محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هر تهدید دانست و بیان کرد: مشارکت بالا و انتخاب اصلح و چهره مهم گفتمانی می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد و این حضور حداکثری می‌تواند باعث افزاش قدرت و نفوذ بیشتر جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به رهبری ایران در منطقه و حتی جهان باشد.

انتهای پیام
captcha