۱۲ برنامه محوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3960160
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
به مناسبت روز جانباز؛

۱۲ برنامه محوری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ۱۲ برنامه محوری در استان به مناسبت روز جانباز برگزار خواهد شد که برخی از آن‌ها به صورت مجازی است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، امروز ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ایام پیش‌رو و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، اظهار کرد: علاوه بر خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان و ایثارگران، ترویج‌ ایثار و شهادت در جامعه بر عهده این نهاد است.

وی با اشاره به برگزاری 12 برنامه محوری به مناسبت روز جانباز در استان، تصریح کرد: غبارروبی 292 گلزار شهدا و تجدید پیمان جانبازان با هم سنگران خود، دیدار تعدادی از جانبازان با ائمه جمعه در شهرستانها و تجلیل از آنها، دیدار تعدادی از جانبازان استان با استاندار، اجرای برنامه همدلی با جانبازان، تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته هر دستگاه اجرایی، تجدید پیمان دانش آموزان با شهدا و حضور در گلزار شهدا از جمله برنامه‌های این ایام است.

نجفی بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا، تلاش شده تا برخی برنامه‌ها از طریق فضای مجازی اجرا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در ادامه از واکسینه کردن ۹۵ نفر از گروه‌های هدف و مدنظر این اداره‌کل در مرحله نخست خبر داد و گفت: در مرحله دوم پیش‌بینی شده که واکسیناسیون برای ۵۶۰ نفر از گروه هدف، در آینده‌ای نزدیک و در سال ۱۴۰۰ انجام شود.

وی بیان کرد: در این ایام، تلاش‌ها در راستای غیرحضوری کردن خدمات به جامعه ایثارگری و جانبازان بوده که تلفن ۱۶۶۱ در تمامی شهرستان‌های استان، جوابگوی سؤالات و درخواست ایثارگران و جانبازان هستند تا بدون حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha