نام‌نویسی ۵۵ مازندرانی در فراخوان طرح ملی ساماندهی داوران قرآنی
کد خبر: 3957293
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

نام‌نویسی ۵۵ مازندرانی در فراخوان طرح ملی ساماندهی داوران قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از نام‌نویسی ۵۵ مازندرانی در فراخوان طرح ملی ساماندهی و ارتقای داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد و افزود: زمان برگزاری آزمون یکشنبه، ۲۴ اسفندماه است.

نام‌نویسی ۵۵ مازندرانی در فراخوان طرح ملی سامان‌دهی داوران قرآنیحجت‌الاسلام مصطفى سیفی کنارى، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد به منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقا کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور و شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعداد‌های جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم، نسبت به برگزاری مرحله اول طرح ملی ساماندهی و ارتقا (سنجش و ارزیابی) داوران مسابقات قرآن کریم اقدام کند.

وی افزود: با توجه به آغاز فرایند نام‌نویسی مرحله اول طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم و سنجش و ارزیابی جامعه قرآنی، اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان مازندران می‌توانند در اولین مرحله این طرح ملی ساماندهی و ارتقاء داوران مسابقات قرآن کریم نام‌نویسی کنند.

سیفی تصریح کرد: این آزمون در هفت بخش داوری از قبیل؛ صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ، هماهنگی و حسن اجراء ویژه همخوانی و همسرایی و لحن ویژه همخوانی و همسرایی برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری آزمون را روز یکشنبه ۲۴ اسفندماه سال جاری دانست و افزود: این آزمون سراسری که تا کنون تعداد ۵۵ داور مازندرانی نام نویسی کرده‌اند به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سیفی با بیان اینکه این آزمون در هفت بخش داوری و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ملی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون در دستورالعمل اجرایی طرح قید شده است که در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی https:\\my.oghaf.ir موجود است.

وی افزود: علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی و مطالعه دقیق دستور‌العمل این طرح می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی my.oghaf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha