صداقت در امانت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است
کد خبر: 3957030
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

صداقت در امانت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه پست‌ها و منصب‌ها امانت هستند گفت: صداقت در امانت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه مردم به نظارت شورای نگهبان اعتماد دارند سرمایه بزرگی است که دشمن با تبلیغات وسیع در صدد مخدوش کردن آن است.

دشمن در صدد مخدوش کردن شورای نگهبانبه گزارش ایکنا از مازندران آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، عصر دیروز ۱۱ اسفندماه در نشست اعضای نظارت و بازرسی دفتر شورای نگهبان استان مازندران، ایام رجبیه را فرصت مغتنمی در جلب نظر رحمت خداوند دانست و اظهار کرد: بیش از اینکه ما بر انتخابات نظارت داشته باشیم باید بر دل خودمان نظر داشته باشیم و این مهم را می‌توان در ماه رجب و رمضان به دست آورد.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیت نظارت بر انتخابات، افزود: ناظران دقت کنند تا خود مدیون کاندیدا‌ها و نظام جمهوری اسلامی نشوند و در همه حال بی‌طرفی خودشان را حفظ کنند.

لائینی با بیان اینکه مسئولیت بزرگ نشانه شایستگی است و باید از خداوند شاکر باشیم، تصریح کرد: برای انجام هر کاری لازم است مهارت لازم را داشته باشیم و هر کسی سر جای خود قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پست‌ها و منصب‌ها امانت هستند، افزود: صداقت در امانت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه مردم به نظارت شورای نگهبان اعتماد دارند سرمایه بزرگی است که دشمن با تبلیغات وسیع در صدد مخدوش کردن آن است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه شورای نگهبان یک بازوی اطلاع‌رسانی قوی نیاز دارد، گفت: ما باید بخش اطلاع‌رسانی داشته باشیم و در فضا‌های مجازی یا حقیقی تلاش‌های اعضای نظارت نیز بیان شود. در سال ۸۸ تقلب رمز عملیات و اجرای نقشه‌های شوم دشمنان قرار گرفت که عده‌ای هم در داخل به آن دامن زدند.

لائینی با اهمیت دانستن نقش شورای نگهبان در جلب اعتماد مردم، اظهار کرد: اجازه ندهید یک نهاد مقدس را خراب کنند چرا که شورای نگهبان سنگ بنا است و مصالح ملی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه باید به مشارکت بالا و همگانی بیندیشیم، افزود: همه رقبا باید بدانند مشارکت عمومی مردم برای همه مهم است و به تعبیر رهبری؛ «آنچه علاج اساسی درد‌های مزمن ماست حضور همه مردم در انتخابات است و این اولویت اول است و اولویت دوم انتخاب اصلح است.»

لائینی با اشاره به اینکه باید مواظب باشیم مشارکت حداکثری مردم منجر به گسترش کرونا نشود، افزود: همه باید شکرگزار نعمت انتخابات باشیم چرا که این انتخابات دستاورد نظام جمهوری اسلامی است و بر همه ما لازم است علاوه بر حضور و مشارکت و رأی به اصلح از وثیقه سنگینی که برای انقلاب قرار داریم و آن خون پاک شهدا است پاسداری کنیم.

انتهای پیام
captcha