ضرورت آمادگی حوزه علمیه انقلابی در پاسخ به شبهه‌افکنی‌ها
کد خبر: 3956106
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

ضرورت آمادگی حوزه علمیه انقلابی در پاسخ به شبهه‌افکنی‌ها

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضربه نفوذی‌های روحانی‌نما به نظام، گفت: در این زمان لازم است جریان انقلابی به‌ویژه حوزه علمیه انقلابی خود را برای پاسخ‌گویی قدرتمند به این شبهه افکنی‌ها آماده‌تر کند.

ضرورت آمادگی حوزه علمیه انقلابی در پاسخ به شبهه‌افکنی‌هابه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز، ششم اسفندماه در همایش طلاب و فضلای استان مازندران که با محوریت تقویت جریان انقلابی در  سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم، برگزار شد، ضمن تبریک ولادت علی بن ابیطالب(ع) و روز پدر، اظهار کرد: تقویت برجستگی‌های مردم مازندران و تقویت جریان انقلابی دو وظیفه‌ای است که برای من به عنوان نمایندگی ولی فقیه مقام عظمی ولایت، تعیین شد.

وی افزود: در کنار دو وظیفه تعیین شده، پیگیری سلامت فرهنگی مازندران و پیگیری پیشرفت مازندران در عرصه‌های مختلف را دو وظیفه مهم برای خود می‌دانم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تصریح کرد: در این ایام کرونایی طلاب و مبلغان باید تبلیغ‌کننده و رعایت‌کننده اصول بهداشتی در بین مردم باشند و ارتباط خود را با مردم کف جامعه تقویت کنند تا بتوانند بهتر و بیشتر به مردم خدمت کنند.

محمدی لائینی گفت: این روز‌ها دشمنان اسلام با استفاده از نفوذی‌های روحانی‌نما به نظام و اسلام ضربه زده و مطالب‌شان را در فضای مجازی پخش می‌کنند که در این زمان لازم است جریان انقلابی به‌ویژه حوزه علمیه انقلابی خود را برای پاسخ‌گویی قدرتمند به این شبهه افکنی‌ها آماده‌تر کنند.

وی بیان کرد: مشخص کردن هر شهر نسبت به وضعیت موجود، مشخص کردن سیاست و راهبرد‌های مورد نظر برای جریان انقلابی، ارائه ویژگی جریان انقلابی در مازندران و اعلام حضور طلاب در موقعیت‌های مختلف چهار درخواست من از طلاب مازندران است.

 

انتهای پیام
captcha