رقابت ۱۷ دانشجوی همدانی در جشنواره قرآنی هدهد
کد خبر: 3938949
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

رقابت ۱۷ دانشجوی همدانی در جشنواره قرآنی هدهد

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان از رقابت ۱۷ دانشجوی همدانی در جشنواره قرآنی هدهد خبر داد.

رقابت ۱۷ دانشجوی همدانی در جشنواره قرآنی هدهدسیده زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه ثبت‌نام بیست‌و‌پنجمین جشنواره قرآنی هدهد در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از بهمن‌ماه گذشته شروع و در شهریورماه سال جاری پایان یافت، اظهار کرد: در مجموع تقریبا 400 نفر از دانشگاه علوم پزشکی همدان در این جشنواره شرکت کردند که 140 نفر از این افراد در بخش آوایی و 290 نفر نیز در بخش معارفی متقاضی شرکت در این جشنواره بودند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون در دانشگاه علوم پزشکی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در بخش آوایی 36 نفر حد نصاب نمره لازم را کسب کردند که فایل‌های تلاوت شده به صورت ضبطی ارسال شد که در نهایت 17 نفر توانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

اصغری بیان کرد: آزمون بخش آوایی نفرات برتر در سالن همایش‌های دانشگاه ضبط و به مرکز قرآن و عترت وزارت علوم ارسال شد که هنوز نتایج آن اعلام نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بخش معارفی جشنواره هدهد مهرماه برگزار شد، گفت: از تعداد 290 شرکت‌کننده، 18 نفر توانستند حد نصاب لازم را کسب کنند که در تاریخ 10 آذرماه در آزمون کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند که منتظر اعلام نتایج هستیم.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی این دانشگاه پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات حفظ خانوادگی قرآن، برگزاری کلاس آموزش احکام، نماز و قرآن کریم ویژه فرزندان پرسنل دانشگاه، برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم ویژه پرسنل به صورت آنلاین، تشکیل گروه‌های قرآنی برای دانشگاهیان و قرار دادن مطالب مفید در آن از جمله برنامه‌های فرهنگی و قرآنی دانشگاه است.

انتهای پیام
captcha