رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار شد
کد خبر: 3938747
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰

رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار شد

رئیس اداره تشکل‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: رویداد رقابتی طلافَنگ با هدف شناسایی و شبکه‌سازی فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی حوزویان در فضای مجازی برگزار شد.

رویداد رقابتی طلافَنگ برگزار شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق امینی با بیان اینکه این رویداد ویژه طلاب خواهر و برادر استان اصفهان و به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در این رویداد، بالغ بر 1000 محصول تولیدی از ۲۰۰ فعال حوزوی در فضای مجازی دریافت شده  که نکته قابل تأمل آن، شناسایی 80 طلبه هنرمند جدید از این تعداد است.

وی با اشاره به پایان زمان دریافت آثار، گفت: تولیدات فردی و گروهی در فضای مجازی طلاب با موضوع آزاد در قالب موشن‌گرافی، فوتوکلیپ، عکس‌نوشت، فیلم، پویا‌نمایی، کمیک استریپ، پادکست، ویدیوکلیپ، اپلیکیشن، کانال و پیج، وبسایت و نرم‌افزار به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دبیر رویداد رقابتی طلافَنگ تصریح کرد: داوری تخصصی آثار تا پایان آذر ۱۳۹۹ انجام و نفرات برتر اعلام خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد: برای اطلاع از نمونه محصولات دریافتی رویداد رقابتی طلافَنگ می‌توانید به کانال اختصاصی در پیام‌رسان ایتا به نشانی http://eitaa.com/talafang مراجعه کنید.

 

 

انتهای پیام
captcha