پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد
کد خبر: 3938658
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد

پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند با حضور جمعی از مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل اسدپور، رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان گتوند، 11 آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خطاب به مسئولان، گفت: در بعد اجتماعی همه ما یکی هستیم و حواسمان باشد که مسئولیت را به رخ نکشیم، مسئول شدن اعصاب خرابی دارد و حرف ناروا و توهین می‌شنوید و اگر کسی مسئول شد باید اینها را به جان بخرد و مسئولیت ما امانت دست ماست، باید مواظب باشیم و هر کسی مسئولیتی و امانتی را در دنیا به او بدهند باید قدردان باشد.
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد

وی در مورد خصوصیات و ویژگی‌های یک مدیر اظهار کرد: مدیران جهادی باید روز و شب نداشته باشند و ایده‌های جدید ارائه بدهند و ایده‌های قدیمی را بروزرسانی کنند. همچنین از دیگر خصوصیات یک مدیر جهادی تخصص و تعهد کافی، نوع‌آوری، و داشتن نظم و انضباط است و اخلاق خوب داشته باشد و با مردم خوب صحبت کند.

امام جمعه گتوند درباره شورای تبلیغ شهرستان، بیان کرد: در این شورا که متشکل از امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات، فرمانده سپاه و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه است مباحث شهرستان در امور تبلیغی، مساجد، هیئت‌ها و تصمیم‌های فرهنگی که قرار است اتفاق بیفتد، مطرح و تصویب می‌شود و در هر منطقه جلسه خاصی برگزار می‌شود.

عبدالرضا احسانی‌نیا، نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی و فرماندار گتوند در این جلسه نیز اظهار کرد: ما مسئولان باید مشکلات مردم را حل کنیم و پیگیر باشیم و آنچه از دستمان بر می‌آید و در توان داریم انجام بدهیم.
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد

وی تصریح کرد: مردم عملکرد ما را می‌بینند، پس مسئولان ادارات واقعیت‌ها را انعکاس بدهند و از انعکاس کاری که انجام نداده‌اند خودداری کنند.

فرماندار گتوند با اشاره به شیوع کرونا در شهرستان گفت: به هیچ عنوان نمی‌توانیم خودمان اعلام وضعیت کنیم و فقط  از طریق وزارت بهداشت و درمان وضعیت شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

حمید بهداروندی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری به اهمیت فرهنگ اشاره خوبی داشتند و فرمودند فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است و این نکته برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید آن را مد نظر داشته باشیم.
پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گتوند برگزار شد

وی در خصوص مصوبات شورای فرهنگ عمومی افزود: شاید مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی به کندی صورت پذیرد اما خوشبختانه در این شهرستان مصوبات به‌طور کامل و جامع در حال پیگیری و انجام شدن است.

بهداروندی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصریح کرد: پرداختن به مسائل و مشکلات فرهنگی در شهرستان اگر پیگیری شوند مطمئناً بازخورد خوبی در فرهنگ‌سازی و ترغیب مردم برای انجام آن خواهند داشت و خوشبختانه مسئولان شهرستان  گتوند در این راستا پیگیری و همدل هستند.

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha