راهیابی 15 همدانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن سپاه
کد خبر: 3938639
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

راهیابی 15 همدانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن سپاه

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم سپاه همدان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات در سه رشته تحقیق، ترتیل و اذان با معرفی 15 برگزیده برگزار شد.

راهیابی 15 همدانی به مسابقات نهائی قرآن کریم سپاهحامد حمیدی، مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری سی‌ونهمین دوره مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم سپاه همدان خبر داد و اظهار کرد: این دور از مسابقات در سه رشته تحقیق، ترتیل و اذان ویژه دو بخش کارکنان آقا و سربازان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات که در فضای مجازی برگزار شد با حضور 100 نفر از برگزیدگان مرحله مقدماتی همراه بود که در آن شرکت‌کنندگان با ارسال فیلم تلاوت‌ها و اقامه اذان خود در پیام‌رسان ایتا به رقابت پرداختند.

حمیدی یادآور شد: در نهایت کلیپ‌های ارسالی از سوی داور مسابقه مهدی ساعد، قاری بین‌المللی قرآن کریم مورد ارزیابی قرار گرفت و نفرات برتر هر رشته برای راهیابی به مرحله نهایی معرفی شدند.

وی افزود: در رشته قرائت در بخش کارکنان مهدی عبدالملکی، سیدمجید حسینی و مصطفی خرم ‌آبادی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش سربازان نیز سیدمحمدحسین موسوی، مسعود شریعتمداری و بابک امامی نفرات اول تا سوم این رشته شدند.

حمیدی تأکید کرد: در رشته ترتیل در بخش کارکنان حسین اولادیان و علی فاضلی نفرات اول، علی جعفری‌زادگان نفر دوم و مهدی آبی نفر سوم این دور از رقابت شدند. همچنین در بخش سربازان نیز جلیل رحمانی و احمد بیات نفرات اول و دوم این رشته بودند.

مسئول دارالقرآن سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به نفرات برتر رشته اذان، اعلام کرد: در بخش کارکنان رسول احمدی موفق به کسب رتبه اول، مهدی مرادی منظور رتبه دوم و مهدی روشن‌خاص رتبه سوم شدند. در بخش سربازان تنها صادق عباسی توانست رتبه اول این دور را کسب کند.

وی گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات نیز به‌صورت مجازی در سطح کشوری و در استان تهران، از اول دی‌ماه برگزار می‌شود و در اوایل بهمن‌ماه نفرات برتر معرفی می‌شوند.

حمیدی یادآور شد: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات ویژه کادر و سربازان وظیفه در رده‌های سپاه همدان با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده در استان برگزار شده بود.

انتهای پیام
captcha