پیام تسلیت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پی شهادت محسن فخری‌زاده
کد خبر: 3937851
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

پیام تسلیت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پی شهادت محسن فخری‌زاده

اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

پیام تسلیت اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پی شهادت محسن فخری‌زادهبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در پی شهادت محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت روزی سوداگران عشق و معنویت است و نصیب کسانی می‌شود که با حق معامله دارند.

بار دیگر ترور یکی از دانشمندان برجسته هسته‌ای کشور، بر دل دوستداران علم و دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران غم بزرگی نهاد.

شهادت شهید والامقام، دکتر محسن فخری‌زاده که از دانشمندان برجسته و به‌نام هسته‌ای بود، این حقیقت را بیش از پیش نمایان کرد که کشورمان در راه دستیابی به قله‌های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عزمی جدی دارد و در این راه، حتی خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدیه داده است، همان‌طور که حضرت امام(ره) فرمود، مارا بکشید ملت ما بیدار تر می شود.

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم شهادت این دانشمند و مدیر متخصص و شایسته را که در راه خدا و توسط پلیدترین عناصر تروریستی به شهادت رسید را خدمت رهبر معظم انقلاب، خانواده این شهید بزرگوار، مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و ملت ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای روح بلند این شهید آمرزش و علو درجات و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارد.

اداره تبلیغات اسلامی
شهرستان رباط کریم»

منوچهر جلیلی

انتهای پیام
captcha