اعلام نتایج مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور زنجان
کد خبر: 3937547
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

اعلام نتایج مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور زنجان

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اعلام نفرات برتر بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور گفت: نفرات نخست هر رشته به مرحله کشوری راه می‌یابند.

اعلام نتایج مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور زنجاناصغر حاج‌علی‌اکبری، مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در زنجان برگزار شد و نفرات راه‌ یافته به مرحله کشوری مشخص شدند.

وی ابراز کرد: در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق، حسین قبادی با امتیاز 86.5 و سجاد سیمراخ با امتیاز 72.5 به ترتیب نفرات اول و دوم شدند. پیمان حاجی با امتیاز 75 در رشته قرائت ترتیل عنوان نخست را کسب کرد و ایرج اسدی با امتیاز 80 و رامین کرمی با امتیاز 67 به ترتیب حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

این مسئول بیان کرد: در بخش بانوان نیز در رشته ترتیل معصومه کاج با امتیاز 88.5، ملیحه رجبی با امتیاز 80 و ناهید ربیعی با امتیاز 71 به ترتیب نفرات اول تا سوم این بخش شناخته شدند. نرگس خدابنده‌لو با امتیاز 70.5 رتبه نخست رشته دعا و مناجات‌خوانی را از آن خود کرد و زهرا کاوندی با امتیاز 67.5 نفر دوم این بخش شد. زهرا ارغوانی‌فرد با امتیاز 178 و لیلا بیگدلو با امتیاز 89.5 نیز به ترتیب رتبه‌های اول و دوم رشته حفظ 10 جزء را کسب کردند.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اعلام کرد: شمسی چراغی در رشته آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، فرانک جرسی در رشته پرسمان معارفی و رقیه جعفری در رشته آشنایی با احادیث اهل‌بیت‌(ع) برگزیدگان بخش معارفی مرحله کشوری از استان زنجان هستند.

انتهای پیام
captcha