اعلام نظر شورای فتوای امارات درباره جماعت اخوان‌المسلمین
کد خبر: 3937009
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

اعلام نظر شورای فتوای امارات درباره جماعت اخوان‌المسلمین

شورای فتوای امارات اعلام کرد در مورد گروه‌ها و جماعت‌ها، پیرو نظر دولت این کشور است و جماعت «اخوان المسلمین» را یک گروه تروریستی می‌داند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، شورای فتوای شرعی امارات تأکید کرد که موضع این نهاد در مورد فرقه‌ها، گروه‌ها و سازمان‌ها، همان موضع مقامات این کشور است و هر گروه یا سازمانی که به دنبال فتنه یا خشونت است یا آن را تحریک می‌کند، سازمانی تروریستی است.

این شورا در جلسه ادواری خود که امروز (‌دوشنبه) به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، بیانیه هیئت کبار علمای عربستان سعودی را بررسی کرد که در آن به اهمیت وحدت از دیدگاه شریعت اسلامی و پرهیز از فرقه‌گرایی تأکید شده است.
 
این شورا حمایت كامل خود را از این بیانیه كه دیدگاه قبلی دولت امارات متحده عربی و عربستان سعودی درباره تروریستی خواندن «اخوان المسلمین» را تأیید می‌کند، اعلام کرد.
 
شورای فتوای امارات همچنین از همه مسلمانان خواست كه تفرقه را رد كنند و از وابستگی يا همراهی با گروه‌هايی كه برای تفرقه‌افکنی و افروختن آتش‌ فتنه و خونریزی تلاش می‌کنند، پرهیز كنند.
 
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نیز هفته گذشته در صفحه توئیتر خود از بیانیه هیئت کبار علمای عربستان سعودی علیه گروه اخوان المسلمین استقبال و از آن تمجید کرد.
انتهای پیام
captcha