دفتر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان در فارس بسته شد
کد خبر: 3935603
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

دفتر چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان در فارس بسته شد

با معرفی برگزیدگان مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان، دفتر رقابت‌های قرآنی بانوان فارس در سال جاری بسته شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه برگزیدگان مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان فارس معرفی شدند، افزود:‌ این مسابقات به‌صورت همزمان كشوری در روز جمعه، 23 آبان‌ به‌شكل ویدئوكنفرانس در سال ثقلین اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد.

وی افزود:‌ در این مرحله از مسابقات آسیه دهقان در رشته قرائت تحقیق رتبه چهارم و فاطمه محمدی در رشته حفظ 20 جزء نیز رتبه چهارم را كسب كرد.

جلالی با بیان اینكه همچنین در مسابقات تفسیر این دوره مسابقات در مرحله كشوری محبوبه صفرپور نیز رتبه چهارم را كسب كرده بود و بدین ترتیب دفتر مسابقات قرآن بانوان در سال جاری بسته شد، گفت:‌ به نفرات اول تا پنجم این دوره از مسابقات لوح تقدیر و هدایایی از سوی مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه كشور اعطا خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه فارس در پایان یادآور شد: نتایج مسابقات بخش آقایان نیز طی روزهای 8 تا 13 آذرماه سال جاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha