اعلام نمرات متسابقان مرحله كشوری مسابقات قرآن اوقاف در فارس
کد خبر: 3935041
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
در بخش بانوان صورت گرفت؛

اعلام نمرات متسابقان مرحله كشوری مسابقات قرآن اوقاف در فارس

نمرات متسابقان مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بخش بانوان از سوی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مرحله كشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در استان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، گفت: مسابقات بخش آقایان در روز شنبه،‌ 17 آبان‌ماه و مسابقات بخش آقایان در روز جمعه، 23 آبان‌ماه برگزار شد.

وی افزود: مسابقات بخش آقایان به‌صورت ضبط تلاوت‌ها در استودیو صدا و سیمای فارس برگزار شد كه تلاوت‌ها جهت انجام داوری به تهران ارسال شد و داوری آن‌ها نیز طی روزهای 8 تا 13 آذرماه سال جاری انجام می‌شود.

موسوی ادامه داد: مسابقات بخش بانوان به‌صورت ویدئو كنفرانس در سالن ثقلین اداره‌كل اوقاف و امور خیریه و با حضور داوران كشوری به شكل آنلاین برگزار شد كه نمرات متسابقان در رشته‌های مختلف اعلام شد.

مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در رشته حفظ 20 جزء معصومه احمدی حائز نمره 76.06 شد و فاطمه محمدی هم نمره 88.70 را كسب كرد. در رشته حفظ كل فاطمه ابراهیمی نمره 91.20 و زیبا زارع مؤیدی نمره 89.17 را كسب كرد.

وی اضافه كرد: در رشته قرائت تحقیق آسیه دهقان نمره 77.78 و در رشته دعاخوانی فرزانه زارعی نمره 63.91 را كسب كردند و منیره عیدی‌پور، نماینده فارس در رشته قرائت ترتیل نیز به دلیل شیوع كرونا از حضور در این مسابقات انصراف داد.  

انتهای پیام
captcha