اعلام همکاری استانداری مازندران برای توسعه خانه‌های قرآن
کد خبر: 3934619
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

اعلام همکاری استانداری مازندران برای توسعه خانه‌های قرآن

کارشناس اداره‌کل امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران با بیان اینکه در سال جاری هیچ مکاتبه‌ای از سوی دارالقرآن استان صورت نگرفته است، گفت: استانداری در صورت درخواست از سوی دارالقرآن مازندران، ظرفیت اجرایی استان را در مناطق روستایی برای فعال کردن خانه‌های قرآنی به‌کار می‌گیرد.

عدم مکاتبه دارالقرآن مازندران با استانداری در سال جاریاسماعیل اسدی، کارشناس اداره‌کل امور روستایی و شورا‌های استانداری مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: استانداری مازندران در صورت درخواست از سوی دارالقرآن مازندران، ظرفیت اجرایی استان را در مناطق روستایی برای فعال کردن خانه‌های قرآنی به‌کار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری هیچ مکاتبه‌ای از سوی دارالقرآن استان درباره نیاز به همکاری استانداری صورت نگرفته است، افزود: بار‌ها تأکید شد که دارالقرآن مازندران نیاز‌های خود را به این دفتر مکاتبه کند تا از طریق مکتوب پیگیر خواسته‌های فعالان قرآنی شویم.

اسدی، متولی فعالیت قرآنی را سازمان دارالقرآن و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست و تصریح کرد: استانداری شرح وظایف خاصی در حوزه قرآنی ندارد و این دفتر در سال‌های گذشته در پاسخ به مطالبات کتبی دارالقرآن مکاتباتی با دهیاری‌های سراسر استان نسبت به حمایت از خانه قرآن داشته است.

وی با بیان اینکه استانداری در این شرایط اقتصادی دولت، اعتبار خاصی در حوزه قرآنی ندارد، افزود: با توجه به اعتبار بالا‌ی معنوی نماینده ولی فقیه در استان، بهتر است پیگیری ایکنا نسبت به فعالیت‌های شورای توسعه قرآن و هرگونه فعالیت قرآنی در استان از دفتر معظم‌له انجام شود.

یادآور می‌شود، ۱۲ بهمن‌ماه ۹۸ استاندار مازندران در نشستی با اصحاب رسانه نسبت به تشکیل کارگروه قرآنی در استانداری تأکید کرده بود که تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است.

انتهای پیام
captcha