مسابقات نمایندگان قرآنی مازندران در ساری ضبط می‌شود
کد خبر: 3933606
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
همزمان با سراسر کشور؛

مسابقات نمایندگان قرآنی مازندران در ساری ضبط می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از ضبط رقابت نمایندگان قرآنی مازندران صبح فردا 18 آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در صدا و سیمای استان خبر داد.

مسابقات نمایندگان قرآنی مازندران در ساری ضبط می‌شودحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: نمایندگان قرآنی مازندران در بخش آقایان صبح فردا 18 آبان ماه همزمان با برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم مسابقات خود را در صدا و سیما مازندران آغاز می‌کنند.

وی افزود: در این مسابقات اجرای متسابقین ضبط و به تهران ارسال می‌شود تا توسط داوران مجرب کشوری و بین‌المللی برترین‌های قرآنی این دوره انتخاب شوند.

حیدری گفت: در بخش آقایان در رشته حفظ کل؛ محمد رضا رضایی، امیر حسین زرگری، در رشته حفظ ٢٠جزء حسین همایون در رشته ترتیل مجتبى آقاجان‌زاده، در رشته قرائت تحقیق سید محمد طا‌هایی در رشته اذان سید محمد هاشمی، مجتبى کریمی در رشته دعا خوانی مهدی تاجور و در تواشیح‌خوانی گروه تواشیح اسراء ساری به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این مسابقات در بخش خواهران ۲۱ آبان‌ماه به صورت ویدئو کنفرانس و با نظارت داوران مستقر در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار و داوری می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیر مازندران گفت: در رشته حفظ کل زهرا سلطان پور، افسانه خانجانی، فاطمه نظری، محدثه یوسفى در رشته حفظ ٢٠جزء فائزه زنده‌دل، در رشته ترتیل راضیه رحیمی، در رشته قرائت تحقیق زهرا پور طهماسب و در رشته دعا خوانی سیده خدیجه حسینی در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

 

انتهای پیام
captcha