۵۰۰۰ شغل در ۱۲ شهر مازندران ایجاد شد
کد خبر: 3931893
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
از سوی بنیاد برکت؛

۵۰۰۰ شغل در ۱۲ شهر مازندران ایجاد شد

مجری طرح‌های بنیاد برکت مازندران از ایجاد 5 هزار شغل در ۱۲ شهر مازندران از سوی این بنیاد در استان خبر داد.

ایجاد ۵۰۰۰ شغل در ۱۲ شهر مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران محمد سیدی، مجری طرح‌های بنیاد برکت در استان مازندران امروز هفتم آبان ماه در دیدار با استاندار مازندران اظهار کرد: بر اساس گزارش بنیاد برکت کشور؛ استان مازندران به عنوان نخستین استانی بوده که بیشترین شغل را براساس نقاط هدف تعیین شده اجرایی نموده است.

وی افزود  : برنامه اشتغال زایی بنیاد برکت در ۱۲ شهرستان استان مازندران هم اکنون فعال بوده و مازندران بالاترین آمار را در این راستا در سطح کشور براساس آمار رسمی بنیاد برکت کشور دارد.

مجری طرح‌های بنیاد برکت در استان مازندران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در سطح استان اعم از ادارات، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و بانک‌های عامل تعامل قابل توجهی با بنیاد برکت دارند و تسهیل گران بنیاد برکت با هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های اجرایی دارند در تلاش هستند، اقتصاد پایدار را در روستا‌های استان ایجاد کنند تا شاهد تحول و تقویت معیشت و اشتغال در روستا‌ها باشیم.

سیدی تصریح کرد: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون بنیاد برکت در استان مازندران نزدیک به 5 هزار شغل و حدود ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی و همچنین ۱۲ هزار شغل تبعی در روستا‌های این ۱۲ شهرستان ایجاد کرده است.

وی گفت: بیش از ۴۵ نوع شغل در روستا‌های استان مازندران بر اساس مهارت‌های افراد ایجاد شده است و تسهیلات کم بهره همراه با تنفس درپرداخت‌ها به روستائیان توسط بنیاد برکت پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha