دستگاه‌های فرهنگی در تولید محتوای الکترونیکی تربیتی یاریگر باشند
کد خبر: 3931888
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
مدیر کل آموزش و پرورش؛

دستگاه‌های فرهنگی در تولید محتوای الکترونیکی تربیتی یاریگر باشند

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه در تولید محتوای الکترونیکی جهت تربیت دینی دانش‌آموزان به آموزش و پرورش یاری برسانند.

دستگاه‌های فرهنگی در تولید محتوای الکترونیکی یاریگر باشندبه گزارش ایکنا از مازندران علیرضا سعدی‌پور مدیر کل آموزش و پرورش مازندران امروز هفتم آبان ماه در مراسم رونمایی از نرم افزار محراب و پوستر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و تجلیل از برخی نخبگان قرآنی دانش‌آموزی و فرهنگیان استان، گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه سرمایه‌گذاری و مولد است و لازم است علاقه‌مندان فعالیت به تعلیم و تربیت ما را در این امر کمک کنند.
وی افزود: امسال جشنواره‌ها و پویش‌های مختلف قرآنی همچون؛ عطر انتظار ۱ و ۲، رویش دوباره ۳، ترنم الهی، پویش تلاوت سوره حمد و قدر، ففروا الی الله، رنگ خدا، مسجد مجازی، ضیافت مجازی، میلاد تا میلاد، مسابقه فرهنگی مفاهیم قرآنی، دعا خوانی، جشنواره زیباترین‌ها، مسابقه فرهنگی نصر علیکم انفسکم (مراقبت ازخود) و جشنواره بزرگ تربیت حکیمانه ۱ و ۲ با محوریت سوره‌های مبارکه لقمان و حجرات در بخش‌های آوایی، ادبی، هنری و پژوهشی در رشته‌های گوناگون برگزار شد.
سعدی‌پور با تقدیر از اجرای آموزش قرآن در فضای مجازی که امروز توسط معلمان ایزی، فروغی و رزاقی انجام شد، تصریح کرد: امسال جهت توسعه تعمیق نماز، تجهیز نماز خانه‌ها و ساماندهی آن‌ها را آغاز کردیم تا انشاءالله در آینده نزدیک با کمک همگان نماز مدارس را توسعه دهیم.
وی ادامه داد: فضای مدارس مازندران به رایحه ولادت حضرت رسول (ص) معطر است و جشنواره رسول مهربانی‌ها در حال برگزاری است که در این راستا اهتمام ویژه ائمه جمعه در خطبه‌های نماز موثر است.
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه در تولید محتوای الکترونیکی جهت تربیت دینی دانش‌آموزان آموزش و پرورش را یاری دهند.
وی افزود: اداره کل اوقاف که مسابقات شکوفه‌های قرآنی را به آموزش و پرورش تفویض کردند تقاضا داریم که این گل‌های گلستان قرآن را همانند برگزاری مسابقات بزرگسالان ببیند و ما را در برگزاری مسابقات یاری کنند.
سعدی پور بیان کرد: از ستاد اقامه نماز و دیگر دستگاه‌ها می‌خواهیم که آموزش و پرورش را به عنوان یک مولد و سرمایه‌گذاری ببینند و جریان‌سازی فعالیت‌های سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز رسالت همگانی قلمداد شود.

انتهای پیام
captcha