مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3931867
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
از 18 تا 21 آبان‌ماه؛

مسابقات کشوری قرآن کریم اوقاف در مازندران برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران از 18 تا 21 آبان ماه در مازندران خبر داد.

1حجت‌الاسلام سیفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: مرحله کشوری چهل و سومین دوره از مسابقات قرآن کریم در  بخش خواهران 21 آبان‌ماه به صورت ویدئو کنفرانس و با نظارت داوران مستقر در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران برگزار  می‌شود.

وی افزود: در رشته حفظ کل زهرا سلطان پور، افسانه خانجانی، فاطمه نظری، محدثه یوسفى در رشته حفظ ٢٠جزء فائزه زنده‌دل، در رشته ترتیل راضیه رحیمی، در رشته قرائت تحقیق زهرا پور طهماسب و در رشته دعا خوانی سیده خدیجه حسینی در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

سیفی تصریح کرد: در بخش آقایان در رشته حفظ کل؛ محمد رضا رضایی، امیر حسین زرگری، در رشته حفظ ٢٠جزء حسین همایون در رشته  ترتیل مجتبى اقاجان‌زاده، در رشته قرائت تحقیق سید محمد طا‌هایی در رشته اذان سید محمد هاشمی، مجتبى کریمی در رشته دعا خوانی مهدی تاجور و در  تواشیح‌خوانی گروه تواشیح  اسراء ساری در مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند.

وی  زمان مسابقات برادران را در مازندران را ساعت 9 صبح ١٨ آبان  ٩٩ به صورت ضبط آثار در صدا و سیمای مرکز اعلام و افزود: برگزاری این مسابقات با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف انجام می‌گیرد و تمام نکات پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی رعایت خواهد شد.

انتهای پیام
captcha