رونمایی از نرم‌افزار «محراب» و پوستر ۳۹ امین دوره مسابقات قرآن در ساری
کد خبر: 3931784
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

رونمایی از نرم‌افزار «محراب» و پوستر ۳۹ امین دوره مسابقات قرآن در ساری

با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران از پوستر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی مازندران و نرم‌افزار «محراب» رونمایی شد.

رونمایی از نرم‌افزار «محراب» و پوستر ۳۹ امین دوره مسابقات قرآن در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران با حضور آیت‌الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز هفتم آبان ماه از پوستر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی مازندران و نرم‌افزار «محراب» در دفتر معظم‌له رونمایی شد.
شهاب رزاقی طراح و سازنده نرم افزار محراب و کارشناس فناوری و اطلاعات آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ، گفت: اولین اقدام در این نرم افزار با هدف یادگیری نماز برای کودکان بوده و نسخه دوم و سوم آن که به پیشنهاد آموزش و پرورش مازندران ساخته شد به مباحث احکام، مسائل تربیتی، اصول و فروع دین آداب معاشرت و شعر و انیمیشن اختصاص دادم.

وی افزود: تلاش می‌کنم تا هفته آخر آذرماه نسخه اصلی را به صورت اپلیکیشن طراحی کنم تا دانش‌آموزان بتوانند به صورت نرم افزار  اندرویدی در موبایل خود داشته باشند.

به گزارش ایکنا در پایان این برنامه از تعدادی دانش‌آموزان و فرهنگیان به نمایندگی از نخبگان سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاوه به عنوان پیشکسوت قرآنی آموزش و پرورش مازندران، تجلیل بعمل آمد.

رونمایی از نرم‌افزار «محراب» و پوستر ۳۹ امین دوره مسابقات قرآن در ساری

انتهای پیام
captcha