اعلام فراخوان جشنواره قرآنی در دانشگاه مازندران
کد خبر: 3931651
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

اعلام فراخوان جشنواره قرآنی در دانشگاه مازندران

از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران فراخوان جشنواره قرآنی استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه اعلام شد.

اعلام فراخوان جشنواره قرآنی در دانشگاه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، از سوی واحد پژوهش و فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران فراخوان جشنواره قرآنی استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه اعلام شد.

این جشنواره قرآنی در چهار بخش آوایی، پژوهشی، ادبی و هنری، به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند در بخش آوایی شامل؛ رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، دعا و مناجات خوانی، در بخش پژوهشی شامل؛ رشته‌های مقاله نویسی، بررسی، نقد و تلخیص کتاب، در بخش ادبی شامل؛ رشته‌های شعر و داستان، فیلم‌نامه نویسی و نمایش‌نامه‌نویسی و در بخش هنری شامل؛ رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، تذهیب و عکس آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

همچنین  نام‌نویسی از سوم آبان ماه ۹۹ آغاز شده و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌بایستی آثار خود را در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بیستم و بیست و یکم بهمن‌ماه ۹۹ به دبیر خانه جشنواره ارایه دهند.

لازم به ذکر است؛ آثار ادبی و هنری با تاکید بر موضوع کرونا در اولویت خواهد بود و به نفرات برتر هر رشته جوایز نفیس، لوح تقدیر و گواهی اهدامی‌شود.

در پایان علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های ۰۱۱۳۵۲۴۵۴۷ و ۰۱۱۳۵۳۰۳۴۳۴ ارتباط برقرار کنند و یا به سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران http://farhangi.umz.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha