غیرت دینی و ملی در این سرزمین جاریست
کد خبر: 3930721
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

غیرت دینی و ملی در این سرزمین جاریست

ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در پی شهادت آمر به معروف و ناهی از منکر «شهید محمد محمدی» در پیامی اظهار کرد: غیرت دینی و ملی و شوق دفاع از حریم ناموس شیعه در این سرزمین جاری است.

غیرت دینی و ملی در این سرزمین جاریستبه گزارش ایکنا از مازندران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران در پی شهادت مظلومانه پاسدار بسیجی «شهید محمد محمدی» به دست اراذل و اوباش شهر تهران پیامی صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلْتَكُنْ مِنْكُمْ أُمَّةٌ يَدْعُونَ إِلَى الْخَيْرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ» (آل عمران 104)
تاریخ این مرز و بوم ثابت کرده همواره راست قامتانی در این سرزمین حضور داشتند که در راه حفظ و صیانت از کیان این دیار و ارزش‌های بلند آن، جان بر کف دست گرفته و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ ننمودند و تمامی هستی خود را در طبقی از اخلاص گذاشته تا امنیت و آسایش را برای همنوعان خود به ارمغان آورند. رشادت‌های فرزندان امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و جنگ نابرابر استکبار جهانی علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی گواه روشن این مدعاست، که جوانان مومن ما با توکل بخدا و امداد جستن از حضرت ولیعصر (عج) حتی وجبی از این خاک را به دشمن تسلیم نکردند؛ خون دادند، اما از ناموس و مملکت خود محافظت نمودند.
اکنون این سرزمین آلاله‌های دیگری را نیز به خود دیده که در میدان‌های گوناگون همین مسیر عاشقی را پیموده اند و سبک بال به سوی معبود خویش پرکشیدند؛ از شهدای قائله دراویش گنابادی خیابان پاسداران گرفته تا علی خلیلی و محمد محمدی شهدای مظلوم و مدافعان فریضۀ الهی امر به معروف و نهی از منکر.
ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر محضر امام زمان (ارواحنا فدا)، نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و خانواده و بستگان این شهید گرانقدر، از دستگاه قضایی کشور درخواست دارد تا با مسببین این فاجعه غم انگیز به شدیدترین نحو و در کوتاهترین زمان ممکن برخورد نماید تا درس عبرتی باشد برای سایرین.
گفتنی است شامگاه ۲۷ مهر ماه، پاسدار بسیجی «شهید محمد محمدی» در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از یک خانم در درگیری با ۷ نفر از اراذل و اوباش محله تهران پارس تهران مورد ضرب‌وجرح با چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha