برگزاری همایش شورای فریضتین دستگاه‌ها در ساری
کد خبر: 3928656
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸

برگزاری همایش شورای فریضتین دستگاه‌ها در ساری

همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، سازمان‌ها، نهادها، مراکز آموزشی و درمانی استان مازندران امروز ۲۰ مهرماه در دادگستری مازندران برگزار شد.

برگزاری همایش شورای فریضتین دستگاه‌ها در ساریبه گزارش ایکنا از مازندران همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، سازمان‌ها، نهادها، مراکز آموزشی و درمانی استان مازندران امروز ۲۰ مهرماه با حضور آیت‌الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و حجت‌الاسلام میرزایی قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد کشور در سالن اجتماعات دادگستری مازندارن برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: در استان مازندران گناه زبانی (توهین) بیشترین جرم را در میان دیگر جرائم دارد و باید آستانه تحمل افراد را با مشاوره و فرهنگ‌سازی افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه در استان مازندران فساد خودنمایی می‌کند، افزود: در راس جرائم اقتصادی و مالی رشوه‌خواری بیشتر مرسوم است و آنانی که مغلوب وسوسه‌های شیطانی شدند بی‌شک دریافت رشوه چه از لحاظ مادی و چه معنوی در نسل آن‌ها تاثیر سوء خواهد داشت.
اکبری با بیان اینکه همه باید قانون را محترم بشمارند، تصریح کرد: در زیارت نامه‌ها و ادعیه‌ها بر امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز تاکید شده بنابراین همه باید شاهدانی بر مراعات خودمان نسبت به احکام دینی در پیشگاه عدل الهی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان منکر، حمایت می‌کند، اظهار کرد: در مجموعه قوه قضائیه باید تغییراتی ایجاد شود تا به وضع مطلوب‌تری نسبت به وضع موجود برسیم.
رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: باید جلساتی با نخبگان برگزار کنیم و از نظرات آنان درباره نحوه احیای فریضتین به گفتگو بنشینیم.
وی افزود: باید گزارش فساد به گونه‌ای باشد که جلوی یک مفسده‌ای را بگیرد، اما نباید از با آبرو بردن باشد و به طرز ناصحیح مطرح شود.

انتهای پیام
captcha