ادامه فعالیت اتحادیه مدغم قرآن عترت مازندران تا انتخابات جدید
کد خبر: 3927575
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

ادامه فعالیت اتحادیه مدغم قرآن عترت مازندران تا انتخابات جدید

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به عدم برگزاری اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان مازندران به جهت ویروس کرونا، گفت: اتحادیه قرآن و عترت مدغم مازندران تا برگزاری انتخابات جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

1حمیدرضا عشریه رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: خوشبختانه بعد از چند سال، سوم مرداد سال جاری انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن، عترت در کشور به صورت غیرمتمرکز در تمامی استان‌ها برگزار شد و باید بعد از آن، انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت در استان‌ها هم انجام گیرد که این مهم به علت اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا برگزار نشد.

مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تصریح کرد: اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترتی پشتیبان و حامی موسسات قرآنی است اگر شرایط کرونا به همین شکل ادامه داشته باشد، نظر دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که مسئولیت برگزاری انتخابات را عهده‌دار است، برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر اداره کل ارشاد در صدد فراهم کردن شرایط و بستر مناسب جهت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است که تا آن زمان اتحادیه قرآن و عترت مدغم مازندران به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha