رونمایی از تندیس سردار دل‌ها در آمل
کد خبر: 3925858
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

رونمایی از تندیس سردار دل‌ها در آمل

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از تندیس قهرمان ملی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای مدافع حرم آمل رونمایی شد.

رونمایی از تندیس سردار دل‌ها در آملبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضوی امام جمعه شهرستان آمل عصر یکشنبه ششم مهرماه در مراسم رونمایی از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با بیان اینکه امروز یکی از به یاد ماندنی‌ترین روز‌های شهر آمل است، اظهار کرد: مجموعه بزرگ شهرداری، شهروندان با همراهی شورا، تمثال شهید مدافع حرم را نصب کردند تا ایثار و از خود گذشتگی را برای آیندگان به یادگار بگذارند.

وی افزود: از اعضای شورا می‌خواهیم دست به دست هم و با همدلی در کنار شهردار، بسیجی و با صلابت بمانند و با اختیاری که به شهردار می‌دهند، شهروندان شاهد افتتاح پروژه‌های جدید و بزرگتر در شهر آمل باشند.

سیدحمید هاشمی شهردار آمل در حاشیه این مراسم گفت: تندیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف تکریم و یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگری این مرد همیشه در صحنه در طول عمر این انقلاب اسلامی در میدان شهدای مدافع حرم آمل نصب شد.

وی در ادامه از بهره‌برداری کنار گذر ورودی پارک دهکده طلایی خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه هدایت وسایل نقلیه به مقصد خیابان امام رضا(ع)، بلوار شهید بهشتی و کاهش بار ترافیکی میدان شهدای مدافع حرم و هسته مرکزی شهر است.

هاشمی از همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای پروژ‌های عمرانی شهرداری تقدیر و از صبر و شکیبایی مردم آمل در طول اجرای این پروژه‌ها تشکر کرد و گفت: پروژه کنار گذر پارک طلایی بخشی از پیاده راه‌سازی هسته مرکزی شهر است.

انتهای پیام
captcha