انزوای تاریخی آمریکا در جهان امروز
کد خبر: 3925607
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

انزوای تاریخی آمریکا در جهان امروز

نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران گفت: با وجود همه تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های گسترده آمریکا، همه سیاست‌های استکباری آن‌ها در خاورمیانه شکست خورده و آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکا در جهان منزوی است.

انزوای تاریخی امریکا در جهان امروزبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حوز علمیه مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه مازندران عصر دیروز ششم مهرماه در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان فریدونکنار با اشاره به حمایت تمام قد قدرت‌های جهانی از رژیم صدام در هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی در حقیقت شکست بزرگی برای قدرت‌های جهانی بود.

وی با بیان اینکه کشور‌های غربی با حمایت از رژیم صدام به ایران اسلامی حمله کردند، افزود: کشورمان از لحاظ امکانات نظامی در سطح پایینی قرار داشت و تصور غلط کشور‌های غربی درباره وضعیت کشورمان، رویای شکست و تسخیر ایران اسلامی را در ذهن بیمار صدام و حامیان غربی‌اش پروراند.

مدرس حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با همه توان خود در برابر دشمنان میهن اسلامی ایستادند و از تمامین ارزی کشورمان دفاع و حراست کردند، اظهار کرد: جنگ تحمیلی، مقدس‌ترین دفاع ملت ایران اسلامی از میهن اسلامی بود.

وی با اشاره به برکات و ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت حفظ و حراست از آن دستاورد‌های ارزشمند تأکید کرد و افزود: در طول چهل سال اخیر کشورمان با تکیه بر همان ارزش‌های ناب توانسته در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان انقلاب ایستادگی کند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، هشت سال دفاع مقدس را تجلی ایستادگی، مقاومت و خودباوری ملت ایران دانست و  تصریح کرد: امروز نیز برای عبور از مشکلات و فشار‌های دشمن، به همان الگو‌های دفاع مقدس نیازداریم.

مدرس سطح عالی حوزه علمیه مازندران گفت: مسؤولان و مدیران کشور باید همان روحیه و منش دوران دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری خلأ وجود آن ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل در میان برخی مدیران و مسئولان کشور احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به برکت هشت سال دفاع مقدس، قدرت پوشالی کشور‌های مدعی تضعیف شد، ادامه داد: ملت مقاوم و با بصیرت کشورمان با ایستادگی و مقاومت مثال زندگی خود شکست را به دشمنان خود تحمیل کردند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز به برکت همان جانفشانی‌ها و مجاهدت ها، ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه نقش آفرینی می‌کند، گفت: با وجود همه تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌های گسترده آمریکا، همه سیاست‌های استکباری آن‌ها در خاورمیانه شکست خورده و آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکا در جهان منزوی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در برابر جریان مقاومت متحمل شکست سنگینی شده است، ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها به برکت جریان مقاومت به پرچم‌داری ایران اسلامی در پایین‌ترین سطح ممکن از قدرت خود در منطقه و جهان قرار دارند.

مدرس حوزه علمیه مازندران اظهار کرد: همان طور که در هشت سال دفاع مقدس و همچنین سایر عرصه‌های مهم کشور با ایستادگی و مقاومت توانستیم از موانع و بحران‌ها عبور کنیم امروز نیز برای شکست توطئه‌های دشمن به مدیرانی با تفکر انقلابی و جهادی نیازمند هستیم.

انتهای پیام
captcha