گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ فرصتی در جهت پالایش روح
کد خبر: 3924380
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ فرصتی در جهت پالایش روح

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان و فرصت برای یادآوری و آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان با رویداد‌های دوران جنگ تحمیلی است و این مهم موجب ایجاد پالایش روح و هم چنین حرکت در مسیر اهداف شهدا می‌شود.

هفته دفاع مقدس فرصتی در جهت پالایش روحبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در یگان ویژه مازندران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: این هفته همچون نگینی بر تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس همواره در سینه تاریخ خواهد ماند، افزود: تاریخ 8 ساله دفاع مقدس پر از عشق و ایثار و مقاومت است و دعای شبانه پرچمدار وادی عشق و یاور بسیجیان و رزمندگان، حضرت امام(ره) و پشتیبانی خالصانه پیر و جوان، مرد و زن را در دل خود دارد.

ملکی ادامه داد: امروزه هرچه داریم به بركت حضور و دفاع شهدای هشت سال دفاع مقدس است، امروز شهدا بر رفتار و کردار ما شاهد هستند و باید طوری رفتار کرد که شرمنده آنها نشویم و رفتار و کردار ما عطر و بوی قرآنی داشته باشد. درس مقاومت در هشت سال دفاع مقدس شور و شعوری است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود و نباید رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان از یادها برود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان و فرصت برای یادآوری و آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان با رویدادهای دوران جنگ تحمیلی است و این مهم موجب ایجاد پالایش روح و هم چنین حرکت در مسیر اهداف شهدا می‌شود.

سردار ملکی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی در جهان نشئت گرفته از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شاهد تغییرات وسیعی در سطح جهان و منطقه بوده‌ایم، خوشبختانه مردم کشور ما در زمان جنگ تحمیلی امتحان خود را به خوبی پس دادند و به جهانیان ثابت کردند برای دفاع از دین و میهن خود همیشه آماده جانفشانی هستند.

وی در پایان افزود: هم‌اکنون نباید تصور شود چون جنگی را در گذشته پشت سرگذاشته‌‍ایم امکان ایجاد جنگی دیگر وجود ندارد بلکه باید همیشه آماده مقابله با دشمنان کشورمان باشیم، دفاع مقدس صرفاً هشت سال نبوده و ابتدای آن انقلاب اسلامی و انتهای آن ظهور حضرت مهدی(عج) است.

انتهای پیام
captcha