اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدسی در رامسر
کد خبر: 3924151
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدسی در رامسر

فرمانده سپاه رامسر از اجرای ۱۰۰ عنوان و ۴۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه دفاع مقدسی در رامسربه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سال هفته دفاع مقدس با اشاره به قدرشناسی، تجلیل و تکریم از حماسه سازان انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایثارگران به عنوان اسطوره‌های حماسه‌ساز در ادامه مسیر انقلاب کمک‌های ارزشمندی داشتند.

خمسیه، با بیان اینکه باید مکتب شهدا را به نسل‌های آینده نشان داد، افزود: در تبیین اندیشه‌های دفاع مقدس باید بخوبی نقش آفرینی کنیم.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه مکتب عاشورا به برکت خطبه‌های ارزشمند زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) تا به امروز زنده است، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اقتدار به امام حسین(ع) با دشمنان جنگیدند و ما باید تلاش کنیم نسل‌های جدید که بخش اعظمی از جامعه هدف جوانان هستند با ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس بخوبی آشنایی پیدا کنند.

خمسیه با تاکید بر اینکه امروزه به واسطه دشمنی‌های دشمنان که دست به تحریف انقلاب زدند وظیفه ما سنگین است، اظهار کرد: باید با ابزار‌های رسانه‌ای که توسط دشمن مدیریت می‌شود آگاهانه و مقتدرانه برخورد کنیم و با روشنگری تاریخ انقلاب اسلامی افکار عمومی به‌ویژه جوانان را در مسیر پیش رو نشان دهیم.

خمسیه از اجرای ۱۰۰ عنوان و ۴۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان رامسر خبر داد و افزود: نمایشگاه آثار دفاع مقدس در ورودی ادارات، تئاتر خیابانی، نصب المان‌های ثابت در شهر، دیوار نویسی و دیوارنگاری به صورت ثابت و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام
captcha