استقامت و ایثار در دفاع مقدس متجلی شد
کد خبر: 3923857
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

استقامت و ایثار در دفاع مقدس متجلی شد

مدیر کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: درس استقامت، ایثار و اوج عشق‌بازی معنوی در دفاع مقدس عینی شد.

دفاع مقدس اوج عشق‌بازی معنویبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، امروز، ۲۹ شهریورماه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران سال‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده بودند که در صورت پیرزی انقلاب علیه جمهوری اسلامی دست به تبلیغات و هجمه بزند و چنانچه موفق نشدند حملات سخت نظامی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در محاسبات خود توان رزم ایران اسلامی را کرده بود، افزود: قدرت اعتقادی، قدرت ولایت فقیه و بالا بودن روحیه مردم از مواردی بود که دشمن هیچ محاسباتی نسبت به آن نداشت و به همین خاطر حمله نظامی آن‌ها منجر به شکست شد.

ملکی با بیان اینکه درس استقامت، ایثار، و اوج عشق‌بازی معنوی در دفاع مقدس عینی شد، تصریح کرد: همه دنیا تلاش کردند حکومت سوریه عوض کنند و داعش را در آن کشور مسلط کنند تا در ادامه بتوانند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورند، اما حضور مقتدرانه رزمندگان مسلمان در مبارزه با تروریسم نقشه دشمنان را باطل کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در دفاع مقدس نتوانست به یکی از اهداف خودش نائل شود، تصریح کرد: جبهه مقاومت همه ارزش‌هایش را از رزمندگان دفاع مقدس دارد و و تعداد شهدای دفاع مقدس نشان می‌دهد رزمندگان به سادگی تسلیم دشمن نمی‌شدند. با وجود اینکه مازندارن پایتخت همایش‌ها و یادواره‌های شهدا است، اما در سال جاری این استان به خاطر شیوع کرونا بسیاری از یادواره‌ها و همایش‌ها را لغو کرده است.

ملکی با بیان اینکه درس‌ها و برنامه‌های دفاع مقدس را باید به نسل‌های مختلف جامعه منتقل کنیم، افزود: نمایشگاه بزرگ استانی در مرکز استان و نمایشگاه خودرویی دفاع مقدس از جمله برنامه‌های دفاع مقدس است.

وی تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده دفاع مقدس، رونمایی از ۱۲ کتاب دفاع مقدس، رونمایی از ۲۰ کتاب صوتی و جشن گلریزان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: کتاب حجت الاسلام معلمی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این هفته رونمایی می‌شود.

ملکی با بیان اینکه ساعت ۱۰ صبح نمایشگاه استانی فردا یکشنبه افتتاح می‌شود و تا هفتم مهرماه ادامه دارد، افزود: از سی و یکم نمایشگاه سیار در برخی از شهر‌های استان برپا است.

وی اظهار کرد: افتتاح خانه محروم در سطح استان، افتتاح یادمان شهدا، برگزاری ۴۰ افتخار محله، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری شب جمعه معنویت و سلامت از دیگر برنامه‌های این هفته از سوی دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha