اهدای ۴۷ تبلت دانش‌آموزی از عایدی موقوفات در بابل
کد خبر: 3923362
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

اهدای ۴۷ تبلت دانش‌آموزی از عایدی موقوفات در بابل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل گفت: تاکنون ۴۷ تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از محل عوائد موقوفات بین دانش‌آموزان بابلی توزیع شده است.

اهدای ۴۷ تبلت دانش‌آموزی از عایدی موقوفات در بابلبه گزارش ایکنا مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حسن برزگر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مهر تحصیلی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل تاکنون در چندین مرحله اقدام به توزیع بسته‌های تحصیلی و تبلت بین دانش‌آموزان کرده است.
وی افزود: در مرحله اول طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفه ملک‌التجار تعداد ١۴ عدد تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۵٣٠ میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.
برزگر تصریح کرد: در مرحله دوم طرح مهر تحصیلی و از محل موقوفات مرحوم رحمانی تعداد ٣١ عدد تبلت دانش‌آموزی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران و معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران به دانش‌آموزان مدرسه رحمانی بابل اهدا شد.
وی ادامه داد: یکی از متولیان موقوفات دو عدد تبلت در راستای اجرای نیت واقف به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین دانش‌آموزان نیازمند بابل توزیع کرده است.
برزگر گفت: تاکنون ۴۷ تبلت دانش‌آموزی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال از محل عوائد موقوفات بین دانش‌آموزان بابلی توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای آغاز سال تحصیلی تاکنون ۳۵۰ بسته تحصیلی نیز از محل موقوفات بابل خریداری و بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha