۸۰۰ نخبه قرآنی آموزش و پرورش مازندران تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3923238
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

۸۰۰ نخبه قرآنی آموزش و پرورش مازندران تجلیل می‌شوند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: آئین تجلیل از ۸۰۰ نفر از نخبگان سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مهرماه سال‌جاری در بستر شاد برگزار می‌شود.

۸۰۰ نخبه قرآنی آموزش و پرورش مازندران تجلیل می‌شونداداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مازندران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مسابقات، جشنواره ها، و پویش‌های فرهنگی - قرآنی متعددی برگزار کرد که هدف از این برنامه‌های فرهنگی انتقال مفاهیم نورانی قرآن کریم و اشاعه سیره تربیتی اهل بیت (ع) و ترویج فرهنگ نماز به جامعه بزرگ تعلیم و تربیت در طی یک سال تحصیلی بود که با برنامه‌های متنوع و درگیر کردن ذائقه‌های مخاطبان در قالب بخش‌های مختلف انجام شد.
محمود تنها، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: بهترین و ارزشمندترین راه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی این است که باور‌های دینی را تعمیق بخشیم و آینده سازان این مرز و بوم را واکسینه کنیم.
وی افزود: امسال جشنواره‌ها و پویش‌های مختلف قرآنی همچون؛ عطر انتظار ۱ و ۲، رویش دوباره ۳، ترنم الهی، پویش تلاوت سوره حمد و قدر، مازندران، ففروا الی الله، رنگ خدا، مسجد مجازی، ضیافت مجازی، میلاد تا میلاد، مسابقه فرهنگی مفاهیم قرآنی، دعا خوانی، جشنواره زیباترین‌ها، مسابقه فرهنگی نصر علیکم انفسکم (مراقبت ازخود) و جشنواره بزرگ تربیت حکیمانه ۱ و ۲ با محوریت سوره‌های مبارکه لقمان و حجرات در بخش‌های آوایی، ادبی، هنری و پژوهشی در رشته‌های گوناگون برگزار شد.
تنها با بیان اینکه تا قبل از شیوع ویروس کرونا هم کارگاه‌های آموزشی و سلسله نشست‌های تخصصی نسیم هدایت برگزار شده بود، ادامه داد: علاوه بر شرکت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و طرح سراسری مصباح‌الهدی بیش از ۶۵ هزار نفر در جشنواره‌ها و پویش‌های متعدد قرآنی در ایام کرونا مشارکت داشتند.
رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر(ص) و قرآن مجید، افزود: افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که از قرآن کریم به عنوان تنها کتاب آسمانی و نسخه نجات بخش بشر تبعیت می‌کند.
وی با بیان اینکه معجزات انبیای الهی هرکدام مختص زمان خودشان بوده، اما قرآن کریم معجزه جاودان پیامبر گرامی اسلام(ص) است، افزود: قرآن کریم در تمامی عصر‌ها و دوران‌ها جاری و ساری بوده و برای همه نسل‌ها پیام هدایت است.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: آئین تجلیل بیش از ۸۰۰ نفر از نخبگان سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مهرماه سال‌جاری در بستر شاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha