ترجمه صوتی غم‌نامه عاشورا در ترکیه
کد خبر: 3920720
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
برای نخستین‌بار انجام شد؛

ترجمه صوتی غم‌نامه عاشورا در ترکیه

مدیر نمایندگی جامعة المصطفی در ترکیه و قبرس از اتمام ترجمه صوتی کتاب «لهوف علی قتلی الطفوف: آهى سوزان بر کشتگان بیابان» معروف به غم‌نامه عاشورا نوشته «سیدبن طاووس» به زبان تركی استانبولی در این کشور خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید وحید کاشانی، مدیر نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه در ترکیه و قبرس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، اظهار کرد: این پروژه برای نخستین‌بار به همت نمایندگی المصطفی در ترکیه و به مناسبت ایام محرم و سوگواری سید وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اجرا شده است.

استاد جامعة المصطفی العالمیه افزود: این ترجمه صوتی با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان کشور ترکیه و همچنین تقاضای دوستداران اهل بیت(ع) به منظور آشنایی بیشتر با زندگی امام حسین(ع) و یاران باوفایش انجام شده است.

کاشانی در ادامه از آغاز ترجمه صوتی کتاب شریف نهج‌البلاغه خبر داد و گفت: این ترجمه نیز با هدف تسریع و تسهیل در معارف حقه مذهب جعفری و سیره علمی و عملی امیرالمؤمنین امام علی(ع) آغاز شده است و امیدوارم تا پایان سال در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب صوتی را به همراه فایل پی‌دی‌اف «لهوف» به زبان ترکی استانبولی از نشانی زیر دانلود کنند.
https://www.elmustafa.com.tr/haber-detay/kerbela-sehitlerinin-ardindan-sesli-kitap/۲۶۶

انتهای پیام
captcha