شورای نگهبان از گلوگاه‌های مهم در برابر پروژه نفوذ است
کد خبر: 3910574
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
آیت‌الله محمدی لائینی:

شورای نگهبان از گلوگاه‌های مهم در برابر پروژه نفوذ است

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران شورای نگهبان را از گلوگاه‌های مهم در برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح در بدنه نظام دانست.

شورای نگهبان از گلوگاه‌های مهم در برابر پروژه نفوذبه گزارش ایکنا به نقل از دفتر اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران عصر دیروز ۲۴ تیرماه در دیدار با رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و اعضای ستادی و اعضای هیئت نطارت استان، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این شورا، گفت: ما که توفیق خدمتگذاری به این نهاد مقدس را در سالیان گذشته داشتیم چیزی جز روحیه انقلابی و نفوذناپذیری و صداقت چیزی دیگر ندیده‌ایم.
وی «انقلابی ماندن» را توصیه مقام معظم رهبری به شورای نگهبان دانست و افزود: سعی شورای نگهبان این است که افراد صالح بروند مناصب را در دست گیرند و اگر شما تایید صلاحیت را خوب انجام ندهید باید جوابگوی باشید.
لائینی تصریح کرد: حدود یک سوم نمایندگان مجلس قبلی رد صلاحیت شدند و برخی هم اصلا شرکت نکردند و این مایع ناخرسندی است که نیمی از مجلس در پایان عمر خدمتشان رد صلاحیت شوند. باید دید مشکل کجاست.
وی با بیان اینکه، حیف است که نیروهای‌های صالح و سالم را بعد از مدتی به نیرو‌های ناسالم تبدیل شوند، ادامه داد: نظارت شورای نگهبان باید ادامه‌دار باشد. چه بسا بسیاری از افراد صالح وارد می‌شوند و بعد دچار مشکل می‌شوند. باید در طول خدمت این نظارت وجود داشته باشد. البته به شرطی که با قانون اساسی همگام باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران گفت: باید جلوی نفوذ گرفته شود. خطر نفوذ بسیار جدی است. شورای نگهبان به‌همین دلیل وظیفه‌سختی دارد، چون دشمن تلاش دارد با نفوذ افراد خودش را در چهار چوب نظارت قرار دهد.

وی افزود: دشمنان به شدت در تلاش هستند که این شورای مقدس را تضعیف کنند و اصل موجودیت یک نهاد یا وظیفه حساس و تاثیر نطارت را زیر سوال ببرند تا به مقصد خود برسند.
لائینی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندی قبل فرمودند؛ فساد مانند بیماری کرونا به شدت واگیر دارد اگر مراقبت نشود به شدت گسترش پیدا می‌کند. هر چه فساد بیشتر شود کار نظارت سخت‌تر می‌شود.
وی ادامه داد: ما مامور به وظیفه هستیم و کاری نداریم که مجلس طبق کدام جریان سیاسی است ما فقط باید وظیفه خودمان را درست انجام دهیم.

امام جمعه ساری شورای نگهبان را از گلوگاه‌های مهم در برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح در بدنه نظام دانست و بیان کرد: واقعا باید کارتان اخلاص داشته باشید و باید بدانید پایه‌های میز و صندلی شما و آجر‌های ساختمان شما روی خون شهدا است.
وی افزود: واقعا وصیت‌نامه شهدا را بخوانید و یک جمله جالبی از یک شهید را روی میز کارتان باشد تا هر روز آن را ببینید.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: باید منتظران شهادت و کسانی که دیدگاه‌شان دیدگاه امام رهبری و مبارزه با استکبار باشد بر سر کار بیایند نه کسانی که فکرشان کنار آمدن با شیطان بزرگ است. باید نصایح مقام معظم رهبری را جدی بگیریم.

انتهای پیام
captcha