بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس مازندران تا پایان سال
کد خبر: 3908953
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس مازندران تا پایان سال

رئیس عقیدتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: اگر استان مازندران با منابع داخلی هزینه تکمیل موزه دفاع مقدس را تأمین کند تا آخر سال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس مازندران تا پایان سالحجت‌الاسلام حمیدرضا محمدیاری، رئیس عقیدتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: پروژه فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مازندران پروژه بسیار خوبی است که از زمان سردار باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیری شد. این پروژه ایده بسیار زیبایی بود که توانست عملیات والفجر هشت دفاع مقدس را در فضایی از ساحل رودخانه تجن به نمایش درآورد.

محمدیاری با بیان اینکه پیشرفت پروژه عملیات والفجر هشت منوط به جمع‌آوری اعتبارات از داخل استان است، افزود: تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران مورد تأکید مسئولان بنیاد حفظ آثار کشور است و اکنون از سوی سردار ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیگیری می‌شود. پروژه فرهنگی موزه دفاع مقدس مازندران با جانمایی زیبایی که دارد بی‌شک در آینده نزدیک مکانی برای حضور قشر فرهیخته و انقلابی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این پارک موزه معرضینی دارد، افزود: تلاش داریم در مرحله اول بخشی از زمین‌هایی که جزو پروژه نیست آزادسازی و حقوق مردمی که زمین به موزه دفاع مقدس دادند، پرداخت کنیم.

محمدیاری با بیان اینکه اگر استان با منابع داخلی هزینه تکمیل این موزه را تأمین کند تا آخر سال این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در حال حاضر خیرانی هستند که می‌خواهند این پروژه را به بهره‌برداری برسانند.

وی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران را در پاسداشت شهدا و حفظ آثار دفاع مقدس پیشرو دانست و اظهار کرد: در صورتی که کار‌ها با رضایت خدا انجام شود شهدا به ما عنایت خواهند داشت.

محمدیاری با اشاره به دیدار خانواده شهید مدافع حرم «سعید کمالی» گفت: دیدار با خانواده شهدا ثمرات و برکاتی دارد و رزق ما نیز چند صباحی به شهدا گره زده شده است و باید قدردان این لحظات باشیم که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha