مقابله با سناریوهای آمریکایی‌صهیونیستی، حق مشروع لبنان است
کد خبر: 3908641
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
جبهه عمل اسلامی لبنان:

مقابله با سناریوهای آمریکایی‌صهیونیستی، حق مشروع لبنان است

جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدف آمریکا از اجرای طرح‌های توطئه‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه لبنان و برخی دیگر از کشورهای منطقه، ایجاد قحطی و تنگ کردن حلقه محاصره اقتصادی است و این حق طبیعی لبنان است که با این طرح‌ها مقابله کند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از النشره، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد طرح توطئه‌آمیز آمریکایی‌-صهیونیستی و جنگ مخرب اقتصادی و قحطی با هدف تنگ کردن حلقه محاصره ملت لبنان و سوریه در قالب قانون قیصر (تحریم‌های جدید آمریکا علیه سوریه) صورت می‌گیرد و دولت و ملت لبنان حق دارد با آن مقابله کند.

در ادامه بیانیه آمده است: شرایط ملت مظلوم فلسطین در غزه نیز همانند ملت سوریه است و در حقیقت، هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی از اجرای توطئه خبیثانه تحریم و محاصره، گرسنه کردن دو ملت برادر و قطع اکسیژن آنها است.

جبهه عمل اسلامی لبنان افزود: در صورتی که همه راه‌ها هم بسته باشد، باید با بررسی حکیمانه و مسئولانه در صدد مقابله با طرح جهنمی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای لغو محاصره مالی و اقتصادی برآمد.

در ادامه بیانیه آمده است: امروز عقل و مسئولیت ایجاب می‌کند که برای نجات لبنان، رهایی از محاصره و توطئه‌های ویرانگر، فروپاشی خطرناک و سقوط نهایی، به سمت کشورهایی مانند چین، ایران، عراق و روسیه برویم.

انتهای پیام
captcha