حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دین
کد خبر: 3908598
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲

حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دین

مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی در مازندران در دیدار با رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: این دفتر محفلی برای حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دین به ویژه بر اساس منظومه فکری حضرت آیت‌الله جوادی آملی است.

حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دینبه گزارش ایکنا از مازندران ظهر امروز ۱۴ تیرماه حجت الاسلام حمیدرضا محمدیاری رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حجت الاسلام و المسلمین قلی پور مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی در مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین قلی پور ضمن تشریح جایگاه علمی و معرفتی آیت‌الله جوادی آملی و ضرورت تاسیس دفتر این مرجع در شهرستان ساری، گفت: ارتباط با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و دانشجویان از اولویت‌های برنامه‌های این دفتر است.
وی افزود: دفتر حضرت آیت‌الله العظمی جوادی آملی در مازندران محفلی برای حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دین به ویژه حول محور منظومه فکری حضرت آیت‌الله جوادی آملی است.
قلی‌پور  تصریح کرد: آیت‌الله جوادی آملی از شخصیت‌های علمی و دینی کم نظیر جهان اسلام است وی در مازندران مقلدان زیادی داشته، اما علی رغم کتاب‌های زیادی که تألیف کرده هنوز شخصیت علمی وی غریب است.

وی افزود: دفتر آیت الله جوادی آملی در آبان ماه 1397 با حضور استاندار وقت و مدیران کل استان در بلوار پاسداران، خیابان بهار، کوچه دو افتتاح شد.

حمایت از فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه دین

در این نشست حجت الاسلام حمیدرضا محمدیاری رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما اکنون نیازمند روحانی هستیم که نه تنها در فقه و اصول بلکه در زمینه ارائه خدمت به مردم تلاش کند.

وی افزود: ستاد نیرو‌های مسلح در بحث اشتغال و آموزش مهارت‌های زندگی فعالیت‌هایی را آغاز کرده که می‌توان از تجارب دفتر آیت‌الله جوادی آملی نیز در این بخش بهره ببریم.
لازم به ذکر است: در این دیدار حجت‌الاسلام دانش معاون فرهنگی دفتر آیت‌الله جوادی آملی در نشست جداگانه با محمدیاری رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره راه‌کارهای ارتباط و آشنایی بیشتر جوانان با آثار و دیدگاه‌های علامه آیت‌الله جوادی آملی  به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha