کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی زیر سایه خورشید رفتند
کد خبر: 3908323
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی زیر سایه خورشید رفتند

کاروان زیر سایه خورشید به همراه خادمان رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در کتابخانه مرکزی ارومیه حضور یافت.

کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی زیر سایه خورشید رفتندبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان، ۱۲ تیرماه به مناسبت دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید به همراه خادمان رضوی و پرچم متبرک بارگاه منور رضوی در کتابخانه مرکزی ارومیه حضور یافت و برنامه فرهنگی توسط خدام رضوی اجرا شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌غربی گفت: در ایامی قرار داریم که باید به خدا توکل کرد و ان‌شاءالله با توسل به ائمه اطهار(ع) و رعایت موازین بهداشتی از این شرایط سربلند بیرون بیاییم.

وی با تأکید بر ترویج سیره امام رضا(ع) در جامعه، از برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط کتابخانه‌های عمومی قدردانی کرد و ادامه داد: خادمیاران رضوی آماده همکاری با کتابخانه‌های عمومی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی هستند.

در ادامه، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از خدام حرم رضوی برای انجام این حرکت فرهنگی، خواستار تداوم این حرکت در سال‌های آتی شد.

وی از خادمیاران برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و گفت: نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان‌غربی، همکاری خوبی در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با کتابخانه‌های عمومی داشته است که این امر نشان از دغدغه فرهنگی این مجموعه دارد.

در پایان این مراسم از خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی به دلیل تلاش‌های مجدانه در ترویج فرهنگ کتابخوانی به‌ویژه برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با اهدای هدیه‌ای متبرک تقدیر شد.

مدیحه‌سرایی خادمان حرم و اهدای هدیه متبرک به کتاب‌داران کتابخانه مرکزی از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

انتهای پیام
captcha