استقبال کم از کلاس‌های آموزش قرآن به دلیل شیوع کرونا
کد خبر: 3908207
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

استقبال کم از کلاس‌های آموزش قرآن به دلیل شیوع کرونا

مدیر موسسه فاطمةالزهرا(س) یامچی، با تأکید بر اینکه در ایام کرونا با رعایت فاصله‌گذاری کلاس‌های آموزشی را به صورت غیرحضوری برگزار کرده‌ایم، گفت: به نظر می‌رسد در ایام پساکرونا، به دلیل موج دوم کرونا، اولیاء از حضور فرزندان در کلاس‌های آموزشی استقبال خوبی نداشته باشند و با احتیاط با این موضوع برخورد کنند.

استقبال کم از کلاس‌های آموزش قرآن به دلیل شیوع کروناعالیه جعفری، مدیر موسسه فاطمةالزهرا(س) یامچی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با تأکید بر اینکه در ایام کرونا با رعایت فاصله‌گذاری کلاس‌های آموزشی را به صورت غیرحضوری برگزار کرده‌ایم، گفت: به نظر می‌رسد در ایام پساکرونا، به دلیل موج دوم کرونا، اولیاء از حضور فرزندان در کلاس‌های آموزشی استقبال خوبی نداشته باشند و با احتیاط با این موضوع برخورد کنند.

وی با بیان اثرات کرونا در فعالیت قرآنی مؤسسه، افزود: شیوع بیماری کرونا را می توانیم از عوامل تاثیرگذار در عدم حضور قرآن آموزان در کلاس‌های حضوری و عودت هزینه ثبت‌نام داوطلبان بدانیم.

جعفری افزود: در حال حاضر 15 قرآن‌آموز در این مؤسسه در رده‌های سنی نونهال، نوجوان و جوان و بزرگسال مشغول آموزش هستند.

مدیر موسسه فاطمةالزهرا(س) یامچی، با اشاره به گرایش‌های آموزشی این مؤسسه بیان کرد: روخوانی، روانخوانی و حفظ جزء 30 از جمله دوره‌های هستند که قرآن آموزان مشغول یادگیری هستند.

جعفری، ضمن بازگو نمودن ثواب تلاوت قرآن ادامه داد: تلاوت همراه با تامل و تفکر و تدبر و اندیشه در آیات الهی دارای ارزش و آثار و ثواب بالاتر و عالی تری است و انسان را به درجه والایی از معنویت و قدس می رساند.

انتهای پیام
captcha