افزایش موارد بستری کرونا در تهران / شمار مبتلایان در ایران از 230 هزار نفر گذشت
کد خبر: 3908088
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
سیما سادات لاری خبر داد؛

افزایش موارد بستری کرونا در تهران / شمار مبتلایان در ایران از 230 هزار نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار و 549 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت:‌ در استان تهران افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به بیش ۲۳۰ هزار نفر رسیدبه گزارش ایکنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی دو هزار و ۵۴۹ بیماران مبتلا به کرونا، گفت: با احتساب این بیماران جدید تعداد مبتلایان کرونا به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید.

سادات لاری بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی یادآور شد: سه هزار و ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. ضمن اینکه تا کنون تا کنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارند. در استان تهران نیز افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.
انتهای پیام
captcha