حضور نیروهای آمریکایی‌ در حمله به مقر حزب‌الله عراق
کد خبر: 3908087
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

حضور نیروهای آمریکایی‌ در حمله به مقر حزب‌الله عراق

نیروهای گردان‌های حزب‌الله عراق که به‌تازگی آزاد شده‌اند، اعلام کردند که عناصر آمریکایی نیز در حمله به مقر این نیروها در کنار نیروهای مبارزه با تروریسم عراق حضور داشتند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مهر، نیروهای گردان‌های حزب الله عراق که توسط نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم این کشور اخیراً بازداشت شده بودند بعد از آزادی متفق القول اعلام کردند که نیروهای عراقی وابسته به سرویس مذکور در ساعت ۵ عصر جمعه گذشته به مقر گردان‌های حزب الله عراق حمله کردند.

آنها خاطر نشان کردند که نیروهای عراقی، اعضای گردان‌های حزب الله را که در این مقر حضور داشتند با چشم‌ها و دست‌های بسته به فرودگاه بین المللی بغداد و مقر رئیس سرویس مبارزه با تروریسم بردند.

تعدادی از این نیروهای گردان‌های حزب الله عراق که توانسته بودند از زیر چشم بند چیزهایی ببینند اعلام کردند که عناصر آمریکایی نیز در خودروهای وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم عراق در زمان حمله به مقر مذکور حضور داشتند.

آنها گفتند: عناصر آمریکایی مذکور لباس‌های غیر نظامی به تن کرده بودند و برخی از آنها اقدام به فیلم برداری می‌کردند. نیروهای حشد شعبی موفق شدند ما را آزاد کنند.

حمله به مقر نیروهای وابسته به حشد الشعبی موجی از واکنش‌های منفی را در عراق به دنبال داشته است.

انتهای پیام
captcha